Utredning/insemination/ivf 2023

Första cykeln hade jag fortsatt LH-utslag hela vägen till mensen kom. Nu andra cykeln är jag istället låg och deppig av oklar anledning

För övrigt också lägre temp sen efter behandlingen (risk att sköldkörteln fått sig en törn), mindre mens och dåligt med fertilt sekret. Tempen sjönk på CD11, men enligt ÄL-test så var ägglossningen på CD 13. Levern är enl akupunktören också fortsatt matt efter behandlingen. Hoppas vara tillbaka i fas till nästa cykel

RMC öppnar för anmälning av mens from 7 augusti, har preliminärt mens nästa vecka 24 juli och sen 21 augusti (v.34). Lagom till vår semester vecka 35-36. Skulle åkt till stuga och gå långa promenader, men det kommer jag inte kunna göra utifrån hur jag mådde sist. Men sambon är glad för att vara ledig och kunna följa med på alla undersökningar

Det var så, särskilt när man hamnade i paus i tre månader till Nästa försök, men nu känner man att man verkligen behöver gemenskapen igen ❤️. Åh, har tänkt på dig med denna månaden! ❤️
Ja jobbar i Malmö hela sommaren, så bara hoppas må bättre nästa cykel så ska jag nog komma ihåg alla fina barndomsminnen från Malmö istället för IVFen i första hand 🙏❤️.
Va intressant att höra hur du har mått efter er omgång, inte bara en själv som är vek och slagen ur balans 😅. Stackars kroppen vad den får vara med om tuffa saker? Hoppas du också blir återställd och helt åter o balans denna cykeln ❤️. Beklagar med mensen 😢, höll verkligen tummarna för er!
Tack, ja bara till att hoppas, blir väldigt mkt pengar på akupunkturen ????! Ja Falsterbo var fint om än vår start inte gick som hoppats, så bidragit till besvikelsen, men samtidigt så kom vi ändå dit och fick starta vilket man är tacksam för, mer för var dag.
Ja verkligen tur och tacksam för! ❤️❤️ Så just nu är det t.o.m. så jag hoppas på att mensen inte kommer en dag tidigare än beräknat 😂, så han verkligen kan vara med på alla undersökningarna! Kommer den mer än två dagar tidigare så missar han första besöket, det vill vi inte nu ju när möjligheten finns att vara med ❤️.
Ja vi får göra vårt bästa i det ❤️. Trodde jag skulle kunna hantera det bättre och stänga av nu, men det dyker upp i huvudet varenda dag. Man blir lite trött på sig själv! Snart så klarar man det nog dock 😉.
Ja snart är det vår tur 🌸❤️ Hoppas det med fina du!