• Mary Hailey

    Vågar man bjuda ut tågvärden ?

    Finns en tågvärd jag träffar på då & då när jag åker tåg , vi har alltid ögonkontakt och han har alltid ett stort leende när han får syn på mig , höjer alltid på ögonbrynen när han hälsar på mig , vi flörtar väl lite här o där med ögonkontakt osv så pass tydligt att andra i mitt sällskap märkt det . Vad tror ni är han intresserad ? Om ja varför frågar han inte om kontakt , elller är det för att han är under arbetstid ? Borde jag fråga ? Vad göra ? 😂 ps: tänker på honom väldigt ofta och känner mig så löjlig 

  • Svar på tråden Vågar man bjuda ut tågvärden ?
  • Mary Hailey

    Oh säger ni det , måste tillägga att jag aldrig gjort detta förut men jävlar vad han finns i mina tankar , fastnade för vpr ögonkontakt. men då får jag väl ha kontakt med honom via ett kort låter ju bra men är rädd att se dum ut när jag kommer fram med den måste verkligen vara rätt tillfälle . 

  • Mary Hailey

    Ja jag tänkte också om det inte är så att han små flörtar under arbetstid sen åker hem till sambon ? ska jag bara skita i det då? För visst kan han om han vill även om det är under arbetstid ?

  • Mary Hailey

    Här kommer en uppdatering om den hemliga tågvärden ! Såg honom idag och vi började prata sen var det dags för mig att hoppa av men innan jag skulle hoppa av frågar jag honom vad han heter då säger han ?hemligt ? du kan kalla mig för ?han på tåget? sen säger han ?du får Nöja dig med att se mig på tåget? , då sa jag jaså men jag heter **** och hoppde av . Så han vet att jag är intresserad men vad i hela friden håller han på med och Vaaaad menar han ? 

  • Mary Hailey

    men fan vilken käftsmäll man fick idag , var inte alls väntat . Antar också att han inte är intresserad men Varför skulle han då sätta sig vid mig och prata och fortsätta hålla på. Och jag skulle minsann nöja mig med att se honom på tåget . många frågetecken . Ska jag skita i han hädanefter ?

  • Mary Hailey

    Men problemet är det var ju han som kom fram till mig och började prata och fråga mig personliga frågor osv sen har jag inte ens sagt att jag vill träffa honom eller liknande det är de jag inte fattar . 

  • Mary Hailey

    Nej jag frågade ingenting , utan han la den kommentaren när jag frågade vad han hette efter vår konversation . Men han är nog ganska märklig .

  • Mary Hailey

    Ja precis jag tänker också så hädanefter att jag endast säger hej och han är inte mer än en tågvärd skall även tilläggas att det var han som började en konversation och satte sig vid mig :) men vem har lixåm tid med en sån vilseledande kille sen tyckte jag hans sista kommentar var nedlåtande

  • Mary Hailey

    Ja och det var lixåm frågor om mitt liv och vad jag gjorde osv och jag frågade om namnet efter vår konversation. men jo hela situationen var märklig och han kände nog det på sig att jag var intresserad . Men fortfarande så var han skum aldrig varit med om något liknande . Att vara pratglad är en helt annan femma . 

  • Mary Hailey

    Haha nej jag lägger inte en sekund till på denna mysko killen . End of story haha tack för alla era svar :) 

Svar på tråden Vågar man bjuda ut tågvärden ?