Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer?
Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer? Tänker nu inte bara på skräckexemplen som ser ut som ankor.
Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer? Tänker nu inte bara på skräckexemplen som ser ut som ankor.
Nej, jag har aldrig sett en enda som har fillers, där jag inte känner "fasen också, det var synd!"
Det beror på. Fillers i läpparna kan absolut vara snyggt, om det inte går till överdrift, vilket kan vara svårt att definiera, men jag gillar det inte om man ser ut som en anka. Det finns en gräns och det är inte snyggt med alldeles för stora läppar.
Jag tror faktiskt att många tänker på det överdrivna, ?ankliknande? utseendet när de tänker på fillers i läpparna. Det många glömmer är att det faktiskt finns många som inte går till överdrift, som inte har megaläppar som liknar ankor. Dessa typer av läppar tycker jag absolut kan vara snygga. En ung tjej jag känner har fillers i läpparna och det ser inte alls överdrivet ut och hon ser verkligen inte ut som en anka. Det ser faktiskt väldigt bra ut och hennes läppar har otroligt snygg form och volym.
Jag väljer faktiskt hellre fillers än naturliga läppar som är väldigt tunna och små - det är inte snyggt. Förutsatt att man inte har satt för mycket fillers så att man liknar en anka.
Jag har två.åsikter samtidigt. Jag tycker inte det är sny?gt, det är den ena.
Men då läppfillers retar arga feministtanter och herrar som vill ligga med dessa feministtanter så är jag ändå starkt för detta. Älskar verkligen när kvinnor inte följer vad arga feministtanter vill bestämma åt dem.
Vill någon ha ballongläppar så applåderar jag det. Min utseendepreferens står inte i vägen för det.
Generellt inte speciellt snygt
Nej tack
Om jag hade gillat ankor så hade jag köpt en.
Nej det tilltalar mig inte alls. Även om det är snyggt gjort kommer man inte ifrån att det syns att det är fejk eftersom det naturliga minspelet försvinner och det istället blir ett stramt konstgjort leende. Hela ansiktet blir liksom stelt och får samma uttryck oavsett om dom är glad eller koncentrerad. Och ja det räcker med ett fåtal injektioner så får dom det utseendet.
Jag vill ha naturligt mjuka läppar som kan röra sig.
Jag har två.åsikter samtidigt. Jag tycker inte det är sny?gt, det är den ena.
Men då läppfillers retar arga feministtanter och herrar som vill ligga med dessa feministtanter så är jag ändå starkt för detta. Älskar verkligen när kvinnor inte följer vad arga feministtanter vill bestämma åt dem.
Vill någon ha ballongläppar så applåderar jag det. Min utseendepreferens står inte i vägen för det.