• Anonym (Läppen)

Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer?

Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer? Tänker nu inte bara på skräckexemplen som ser ut som ankor.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer?
  • Anonym (och jag..)
    Anonym (2 åsikter) skrev 2023-01-12 23:14:28 följande:

Jag har två.åsikter samtidigt. Jag tycker inte det är sny?gt, det är den ena. 

Men då läppfillers retar arga feministtanter och herrar som vill ligga med dessa feministtanter så är jag ändå starkt för detta. Älskar verkligen när kvinnor inte följer vad arga feministtanter vill bestämma åt dem.

Vill någon ha ballongläppar så applåderar jag det. Min utseendepreferens står inte i vägen för det.

Och jag tycker att det egentligen att alla som inte är svenska medborgare och begår grova brott ska utvisas men ändå blir jag så glad att jag hoppar för varje utvisad våldtäktsman som ändå får stanna då jag vet att det får alla rasister på flashback att gråta.
    Seriöst?

Fillers i läppar är nästan alltid fult om det syns för mycket. Det syns även på dom som har sprutat in en måttlig mängd. Området vid amorbågen ser lite stelt och konstigt ut när de skrattar på ett speciellt sätt. Säger inte att det är fruktansvärt fult på alla, men det syns. Sen har nästan alla naturligt att underläppen är något större än överläppen och ändras det så ser det nästan alltid lite konstigt ut.
    Dessutom känner jag till en massa vackra tjejer med liten mun.
  • Anonym (Räkan)

Jag tycker nog att en kvinna som har ankläpp ser lite borta ut (korkad).
    Jag tycker inte det är så snyggt det tycker jag inte om silikonbröst heller.
    Men jag reagerar ändå på dessa,tror att vi män tänker urhjärnan som är kåt/tillgänglig. 

• Anonym (Räkan)
    Anonym (Räkan) skrev 2023-01-13 02:13:09 följande:

Jag tycker nog att en kvinna som har ankläpp ser lite borta ut (korkad).
    Jag tycker inte det är så snyggt det tycker jag inte om silikonbröst heller.
    Men jag reagerar ändå på dessa,tror att vi män tänker urhjärnan som är kåt/tillgänglig. 

Att hon är kåt/tillgänglig.
    (Skitdålig att det inte går att redigera sina inlägg)
  • Nicke989

Inte snyggt. Dessutom ser jag det som poänglöst. Munnar och läppar blir inte snyggare av att läpparna blir större. Jag undrar om jag någonsin tänkt om en kvinna att hon har för små läppar. Jag kan inte minnas att jag någonsin tänkt det. 

• Anonym (N)

En kvinna med fillers duger möjligen för att sätta på men aldrig för en relation.

• Dex

Fillers i läpparna var droppen i mitt förra förhållande, då rann bägaren över och jag begärde skilsmässa. Hon visste mycket väl att fillers är det värsta jag vet.

• Dex
    Anonym (N) skrev 2023-01-13 09:22:26 följande:

En kvinna med fillers duger möjligen för att sätta på men aldrig för en relation.

Möjligen bakifrån så man slipper se henne i ansiktet!
  • Friger
    Nicke989 skrev 2023-01-13 07:29:13 följande:

Inte snyggt. Dessutom ser jag det som poänglöst. Munnar och läppar blir inte snyggare av att läpparna blir större. Jag undrar om jag någonsin tänkt om en kvinna att hon har för små läppar. Jag kan inte minnas att jag någonsin tänkt det. 

Nä, håller med... Det löser ett icke-problem.

Sen folk ju göra som de vill för min del. Vill de pumpa in sådant i sina läppar har jag inga synpunkter på den saken.
  • Kockobello
    Dex skrev 2023-01-13 09:24:58 följande:
    Möjligen bakifrån så man slipper se henne i ansiktet!
    Hon kan ta en påse på huvudet? 
Svar på tråden Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer?