Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer?
Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer? Tänker nu inte bara på skräckexemplen som ser ut som ankor.
Män, vad tycker ni om fillers i läpparna på tjejer? Tänker nu inte bara på skräckexemplen som ser ut som ankor.
Jag har två.åsikter samtidigt. Jag tycker inte det är sny?gt, det är den ena.
Men då läppfillers retar arga feministtanter och herrar som vill ligga med dessa feministtanter så är jag ändå starkt för detta. Älskar verkligen när kvinnor inte följer vad arga feministtanter vill bestämma åt dem.
Vill någon ha ballongläppar så applåderar jag det. Min utseendepreferens står inte i vägen för det.
Jag tycker nog att en kvinna som har ankläpp ser lite borta ut (korkad).
Jag tycker inte det är så snyggt det tycker jag inte om silikonbröst heller.
Men jag reagerar ändå på dessa,tror att vi män tänker urhjärnan som är kåt/tillgänglig.
Jag tycker nog att en kvinna som har ankläpp ser lite borta ut (korkad).
Jag tycker inte det är så snyggt det tycker jag inte om silikonbröst heller.
Men jag reagerar ändå på dessa,tror att vi män tänker urhjärnan som är kåt/tillgänglig.
Inte snyggt. Dessutom ser jag det som poänglöst. Munnar och läppar blir inte snyggare av att läpparna blir större. Jag undrar om jag någonsin tänkt om en kvinna att hon har för små läppar. Jag kan inte minnas att jag någonsin tänkt det.
En kvinna med fillers duger möjligen för att sätta på men aldrig för en relation.
Fillers i läpparna var droppen i mitt förra förhållande, då rann bägaren över och jag begärde skilsmässa. Hon visste mycket väl att fillers är det värsta jag vet.
En kvinna med fillers duger möjligen för att sätta på men aldrig för en relation.
Inte snyggt. Dessutom ser jag det som poänglöst. Munnar och läppar blir inte snyggare av att läpparna blir större. Jag undrar om jag någonsin tänkt om en kvinna att hon har för små läppar. Jag kan inte minnas att jag någonsin tänkt det.