• Flooor­ence66
    Sat 14 Jan 2023 06:56
    1635 visningar
    3 svar
    -1
    3
    1635

    KK som backat rejält

    Innan jul fick jag sjuka inviter från en man på jobbet. Han var så på de första dagarna o tjatade om att han ville knulla, komma nära mig, kyssas mm mm 😉
    Efter två v med mkt sms o knull så har han backat. Skriver bara när det är dags att knulla. O då får jag inte säga nej. Vänder ut o in på mig själv för att kunna smita iväg under arbetstid för en fem minuters i en bil lr toa. 🤪  Älskar allt i vår sexrelation men jag vill bara ha lite mer teasing under de dagar vi inte ses. Blir frustrerad på allt som utlovades i början men som nu inte blir av. Vi pratar inte om detta utan bara skriver. Vill inte vara tjatig men va fan?! Han ger mig inte det jag vill ha o behöver. Våra knull är sköna men i stort sett bara för han att tömma.


    Han vill inte avsluta utan ha mig som tömningsapparat en gång i veckan. 


    Tror han har flera. Är ok m att vara kk men jag behöver bara lite mer. Han öppnade en dörr som inte går att stänga. Vad fan gör jag? 

  • Svar på tråden KK som backat rejält
  • Flooor­ence66
    Sat 14 Jan 2023 13:13
    #3

    Skickade i natt om möte i dag o är på väg dit nu. 
    Så denna gång är det jag som bestämmer. 
    Får se hur det blir, kanske blir ett avslut efter denna lördagsknull. Lyder han mig så kanske det blir en fortsättning.
    Tack för era svar. 


     


     

Svar på tråden KK som backat rejält