Nu tror jag inte tråden handlade om kostrådgivning och diabetes, mer om att man slutar bry sig och tar saker för givet. Vissa är tipp topp och brydde sig om hygien och utsende. Man börjar duscha var tredje dag och mjukiskläder för jämnan.
Lite som ett klartecken för att man har relation och slutar bry sig och tar allt för givet.
Lite som i byggbranchen och äldre gubbar, dom hade något schema att varannan Onsdag 19:00 fick dom ligga och frugan ställde upp motvilligt, övrig tid kollade man fotboll i skitiga kallingar och drack öl.
Vissa skojade till det ibland och köpte sexiga underkläder för extra ligg, FFS du köper raffset du tycker är sexigt för din skull.
Vet du vad även om du är efterbliven, visa frugan uppskattning, överraska med middag, spa eller enkel massage så lovar jag att du får ligga mer.
Du bryr dig endast om dina fredagsbärs som verkar vara det du lever för. Visa människan att du älskar henne och genuint, uppskattning och avbrott från erat inrutade vardagsliv.
Sluta vara egoist och hon blir inte lycklig av att du gör saker som behagar dig och dina behov. Finns en till som är trött på skiten och du skall vara glad att hon inte dragit för länge sedan med det betendet.
Mina tjejkompisar säger ofta, fan du säger saker från vårat perspektiv och så rätt om saker. Jo så jobbar jag, jag försöker se saker från bägge håll och livet handlar inte om mig.
Som sagt när jag var gift, gjorde allt för att min partner mår bra och överraskad med små vardags saker. Det ger mig sådan enorm glädje att se någon annan bli glad för det man gör. Tror nästan att mitt välmående nästan slår den glada frugan.
Men då får man en jäkligt glad fruga, som gör underbara saker tillbaks, kanske kipper en i köket naken eller annat kul.
Grejen är ge och ta, man får lägga manken till och hitta på saker och överaska sin partner och inte sluta för man varit ett par i 2år och dricka öl i soffan i kalsonger och dräggig.
Då har man börjat ta saker för givet och lite för självsäker på saker och ting.
För fan, visa still och klass, klä upp dig och var proper. Skriv en lapp på morgonen att du är rätt ok endå frugan och man kan inte vinna varje gång om man är ironiska.
Eller dra till med att vet du vad? Celluliter är för mig skrattgropar och var glad att gud belönat dig med dom.
Eller som min finska farmor sa som dog vid 98 års ålder, glöm inte tjocka människor är mycket gladare.
En underbar personlighet blir snygg oavsett utsende, en snygg tjej med dålig personlighet blir inte vacker.
Ta hand om er underbara människor, Sveriges kändaste fd rånare avslutar alltid sina mess med dom underbara orden. Må Bäst Va Bäst!
Borde fan bli äktenskapsrådgivare :)