• Axjv3n

    Är det ett svagt streck?

    Hej! Jag vänder mig till er i hopp om hjälp. Jag och min sambo försöker bli gravida och min bim är idag eller +1. Jag tycker mig kunna ana ett svagt streck på testet från imorse. Tog två igår som visa likande. Är det ett spökstreck eller kan det finnas en chans? Vet att det är väldigt tidigt men känner en ovanlig känsla i kroppen som jag inte kan sätta ord på därav flera test, men inget som är skarpt tyvärr. Har testat med rsfu stickor. 


    Med vänlig hälsning, en förvirrad tjej 🙈

  • Svar på tråden Är det ett svagt streck?
  • Axjv3n

    Skulle säga att det är något tydligare i verkligheten. Svårt att fånga på bild på under kvällen 😬

  • Teriz
    Axjv3n skrev 2023-01-19 20:30:09 följande:

    Skulle säga att det är något tydligare i verkligheten. Svårt att fånga på bild på under kvällen 😬


    Förstår det. De tråkigaste man kan höra men du får ta ett till test om någon dag, troligtvis är det starkare då 😍
  • Axjv3n

    Ja jag får göra det. Ville bara kolla om det gått mig på huvudet eller om någon mer kunde ana ett svagt streck 😅 Hoppet är det sista som överger. Tack för du tog dig tid att svara ☺️

  • Cusoon

    Jag ser också ett svagt streck. Ett svagt positivt är ändå positivt. Men testa ändå med morgonurin om 1 dygn eller 2, det brukar stå i anvisningarna att man ska vänta 2 dygn eftersom hcg stiger långsamt i början.

  • Axjv3n

    Tack för svar ☺️ har köpt ett digitalt test som jag ska prova med imorgon om inte mensen kommer innan 😬

  • svansmamman

    Det är absolut positivt, grattis! Det låter klokt att ta även ett digitalt (med morgonurin) så att du även själv kan ta in och lita på att det är sant. 


    Jag håller verkligen alla tummar för att det går vägen! ❤️

  • Axjv3n

    Tagit ett cv test nu på morgonen och det visar gravid 2-3! 
    Så otroligt spännande, vågar inte tro det än. 🙈

  • Teriz
    Axjv3n skrev 2023-01-21 07:50:47 följande:

    Tagit ett cv test nu på morgonen och det visar gravid 2-3! 
    Så otroligt spännande, vågar inte tro det än. 🙈


    Grattis!!! 😍 samma som för mig, testade oxå sådär svagt på RFSU för två dagar sen, tog ett cb digital igår och de stod 2-3 v. Grattis till oss 
Svar på tråden Är det ett svagt streck?