Spara barnbidraget
Det gör ni rätt i.
Folk gnäller på sparande människor, men hade ni kastat bort vartenda sekin på skräp hade de inte haft några synpunkter.
Det gör ni rätt i.
Folk gnäller på sparande människor, men hade ni kastat bort vartenda sekin på skräp hade de inte haft några synpunkter.
Det gör ni rätt i.
Vilket dravel, skattebetalarna betalar barnens sparande bla bla.
Har man råd att spara barnbidraget så har man en ordnad ekonomi, med ordnad ekonomi så brukar dom flesta ha ett bra arbete och en bra lön.
och vad innebär det? Jo man betalar inkomstskatt troligtvis betydligt mer än den som inte har råd att spara?
Sen finns det folk som slösat pengar helt enormt och enligt dom själva inte har råd att spara.
Jag har tre barn och ett arbete med en genomsnitt lön i Sverige min fru med en låg inkomst.
Barnen är 4,10 och 19.
Alla har jag sparat till plus att när dom fyllt/fyller får dom 100 tusen extra till körkort och en vettig bil.
Vi bor också i ett nybyggt hus i en storstad och har även råd med en sportbil och varsin vanlig bil.
Allt pga vi planerar våran ekonomi och inte köper massa skit och spenderar våran lediga tid på köpcentrum och caféer.
Till ts skäms inte för att du sparar pengar till ditt barn var stolt istället för att du planerar din och dina barn ekonomi.
Till er andra sluta vara så svartsjuka typiskt svenne svartsjuka!