Inlägg från: Anonym (18cm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (18cm)

Höga klackar ger makt

Varför har höga klackar en sådan magisk makt och killar och män i alla åldrar? Jag älskar klackar och eftersom jag är kort har jag nästa alltid 12-14 cm till vardags och 18cm till fest o när jag går ut. Jag får en power trio och jag känner makten och uppmärksamheten man får. Varför är så många män programmerade att gilla detta? 

• Svar på tråden Höga klackar ger makt
  • Anonym (18cm)

Sv till M: Jag är bara 1.58 så jag kan utan problem ha rejält höga klackar innan jag blir längre än grabbarna. 18cm till fest är standard, men jag har härliga knullskor som är högre när vill hora till mig lite. Hållningen blir perfekt och makten över killarna total, haha.

• Anonym (18cm)

Yes, 18cm inkluderar ca 6 cm plattå. Vid  ca 11-12 cm klack når man ( i alla fall jag) maximal vinkel, därefter höjs plattån med samma höjd som klacken. Ska ta några bilder och återkomma om någon är intresserad. 

• Anonym (18cm)

ok, jag lovade att visa lite av mina skor, så varsågoda!

Mina italienska ?69s? blanka lackpumps. Har både svarta, vita, röda och beiga. Underbar sköna att gå och dansa i. Dom är perfekta till fest och date! En och annan lycklig kille som fått kyssa dom. 

Mina högsta knullskor: Pleasers HÖGSTA! Jag har dom både i svart och vit lack. Tar jag på mig dom här så kommer jag att bli knullad! Och JA, jag kan faktiskt trippa runt riktigt snyggt i dessa! 

• Anonym (18cm)
    Anonym (McHeels) skrev 2023-01-29 15:51:40 följande:
    Lack ska det vara, riktigt snyggt helt klart! Och visst är det snyggast med svarta eller röda. Men extremt höga klackar på stövlarna! Hur fixar du att gå i dem? Gäller att inte vricka fotleden i så höga klackar, kan bli rejäla stukningar då misstänker jag. Hur höga har du utan platå?
    Jag har inga problem med de höga stövlarna heller, och riskerar inga stukningar eftersom man spänner åt dom ganska hårt. Det blir stabilt. 18cm pumps är lekande lätt. Jag har övat sen tidig ålder eftersom jag är ganska kort, så jag är proffs! Haha!
    Har nästan inga pumps utan lite plattå för då blir de inte högre än 11-12 cm och det håller inte måttet för mig. Om de är högre utan plattå blir vinkeln fel och man ser ut som en anka istället för gudinna. 14-16 cm på jobbet funkar men till fest, dejt och knull gärna högre. 
  • Anonym (18cm)
    Anonym (M) skrev 2023-01-29 18:17:21 följande:
    Är alltså den första bilden 12-14 och andra 18 cm?

Första bilden på italienska pumpsen i lack ligger klackhöden runt 16-17 tror jag. Stövlarna är minst 23 cm (de är ju inga jag går i någon längre tid, även om jag kan) utan tar jag på mig dom så blir jag knullad nästan omedelbart så får får jag skylla mig själv av antingen min man eller någon annan kille om de får chansen. Jag är ofta sugen så jag tackar oftast inte nej Om jag kan komma undan med det., eller får tillstånd haha.. på vår kräftskiva i höstas satte jag på mig dom tillsammans med min svarta lack klänning mest på skoj för att se killarnas reaktion på nattkröken och det slutade med att jag ganska snabbt blev ledd till ett av sovrummen av två av våra vänner(killar) som var som besatta och turades om i nästan en timme och ta mig. Mitt i akten råkade min man hitta oss men go o fin som han är s lät han oss fortsätta. Alla var väl lite fulla o glada. Efteråt har han berättat att det var något av det sexigaste han någonsin sett. Klackarna ger makt! Även på jobbet där jag är strikt och affärsmässigt klädd så ger mina höga pumps en magisk känsla och jag får jättemycket uppvaktande och gillande kommentarer och förslag, så även där ligger jag i farozonen, haha. 

• Anonym (18cm)
    Anonym (Satsa på dig själv) skrev 2023-01-31 15:49:34 följande:

Intressant tråd...

Jag är man 50+. Jag tycker det är vansinnigt läckert med högklackade pumps.

Det ligger sån laddning i när en kvinna gör ett medvetet val att spela på sin kvinnlighet genom att välja att bära höga klackar. Hållning och rörelsemönster förändras, hela utstrålningen hos henne förändras och pumps höjer den mest vardagliga tråkiga outfit i övrigt som i ett trollslag.

Kombinationen med nylonklädda sträckta vrister och eleganta pumps gör mig magiskt upphetsad och jag kan aldrig få nog av det. 
    All heder till er kvinnor som låter oss få njuta av er när ni bär vi dessa underbara ting - jag vet att jag inte är ensam om att känna denna dyrkan till er. Snälla sluta aldrig med detta!

Ja det är verkligen många män och killar som gillar det och det är ju så tydligt hur det påverkar dom, och det är supergulligt. Jag har en kille på jobbet som alltid överöser mig med komplimanger och är jätteengagerad i mina skor haha och det är så sött. Jag märker hur ofta han fumlar och tappar saker framför mig och då ofta tittar och vill röra vid skorna samtidigt som han berättar hur fina dom är. Jag har ju fattat vilken fetisch det är för honom så jag älskar att leka och retas med honom. Jag har även låtit honom kyssa mina skor och det tände honom enormt. Hur kul och gulligt som helst Och ganska oskyldigt. undrar vad hans fru gillar att helst ligger på knä framför mig och ber om att få kyssa mina klackar. Det är höga klackars makt!
  • Anonym (18cm)
    Anonym (Satsa på dig själv) skrev 2023-02-04 14:00:52 följande:
    Härlig känsla!
    Tänk vad mycket glädje du sprider till många. 
    Vilken ego boost det måste vara Glad
    Tack! I aim to please. Always.
Svar på tråden Höga klackar ger makt