Dissad av dejt
Jag (kvinna) träffade en man via en dejtingapp. Vi tog en drink och hade det toppen, connectade väl och kysstes. Direkt efter skrev vi och han undrade vad jag skulle göra följande måndag. Helgen kommer och jag åker på en redig fylla och åker hem till honom då han hade skrivit till mig, men jag tog inativ att åka hem till honom (han var nykter). På morgonen skrattade han åt att jag varit full, och så hade vi samlag. Det var god stämning och han sa att jag bara måste berätta hur utställningen jag skulle till samma dag var!
Sedan kommer måndagen och jag frågar hur det är med honom och hur han ville göra idag?.
Japp INGET SVAR. Han vägrar ens läsa meddelandet. Förstår ju att han inte är intresserad men man blir ju så kränkt, när det var så bra sist och fyllt av skratt.
Men hur går man vidare? Känner inte ens denna man, men är ändå så kränkt att man kan ha det så bra och sist vi sågs var det frid och fröjd, jag hade heldre velat ha ett svar som "jag känner inte för att ses idag!" eller liknande. Måste strunta i honom men kan någon ge en lite råd? Känner ju inte ens honom, men egot tar så illa vid sig...