Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM mars 2023

Jag har i stort sett inget fertil sekret, har endast mer "glidit" sekret men inte dom klassiska äggviteflytningarna hade det då jag åt BDG men inte annars, enl gyn läkaren kan det bero på min PCOS 🤷?♀️
    Däremot har jag en kraftigt ökad sexlust runt äl så det funkar rätt bra som indikation 😂
    OH så spännande, riktigt nära för dig Mao. När har du tänkt börja testa? 😊

Klokt maymom jag brukar också vara försnabb på testerna och ägnar dom minutiöst för att tolka ett streck.. Blir så stressad av det 🤦?♀️ Smart av dig att hålla ut 🥰 Jag ska på skidresa från 16-19 så det kommer ju uppehålla mig en del under lutensfasen ✊ 
    Hörde att bisolvon skulle vara en bra grej, kanske testar det nästa cykel 😊 

Anonym det ser onekligen ut som något där - hade köpt ett CB testa tidigt om jag var du 😜

Önskar att alla som följs åt i dessa grupper ska få uppleva ett plus väldigt snart ❤️ 
    Kan inte ens föreställa mig hur det kommer kännas när det är dags för oss att få vårat plus 😭😭

Åh då förstår jag verkligen glädjen om ni har plussat!!
    Rekommenderar dig att köpa ett CB testa tidigt för att säkerställa pluset så det inte är ett falskt, även om jag tycker det ser tydligt ut har jag läst så mycket om babyplans tester ❤️

Förstår ångesten maymom men försök njuta av det och se det frpn den ljusa sidan - det har åt minstone fäst 😍👏

Elisabet, nej inte riktigt, gissar på fullt utslag inom någon dag 😜

Härligt Elisabet 👏 
    Väntar ockdp med spänning anonym 😍😍
    Idag fick jag bekräftat äl 😊 Tre dagar tidig var vi känns inte riktigt som att oddsen är med oss 😜

Stort stort grattis anonym ❤️ Så glad för din/er skull 😭🥰

Foodie, var det mig du svarade? Baserar du det på tenpdippen eller på nåt annat? Glad oavsett att jag verkar ha ägglossat denna månad 👏👀

Dagens kurva,vet inte vad jag vill ha sagt med det men är så glad över att ha en bekräftad äl!
    Foodie92 jag läste att du också blivit diagnostierad med pco, hur känns det för dig? Är du orolig eller känns det okej? 🥰

Foodie så skönt att höra! Jag hade det klassiska "radbandet" med många äggblåsor, men läkaren sa att det var pcos. Har inte läst på nog mycket för att veta skillnaden 🤷?♀️
    Jo men orolig är man ju dock betydligt skönare nu när man har NC att luta sig mot för att se så allt funkar som det ska 🥰

God morgon på er alla! 

Igår kväll fick jag ett ENDA stick (tänk geting) i livmodern på vänster sida. Höll inte i sig utan stack bara till, idag molvärk. 
    Ni som haft implantations-stick/hugg. Hur skulle ni beskriva det?

Säkert ingenting men kändes så himla vasst och tydligt så något hände då 🤷?♀️

Syskonförsök och foodie92: ja detta har jag inte upplevt tidigare. Har haft små hugg tidigste men inte detta intensiva stick. Som sagt är det förmodligen någon annan logisk förklaring men en gnutta hopp lever ju kvar i en. Blir spännande att se 👏
    Hur mår ni? 

God morgon! Nära bim nu, haft rätt mkt flyt ungar sista dagarna men väldigt ont i brösten, misstänker att mensen är på g inom kort men tycker ändå kurvan ser fin ut 😍

Tack Foodie92 för svar 🥰 Nu fick jag en ytterligare ökning men idag börjar det gå nedåt, hade sjukt ont i brösten igår men idag inte alls på samma sätt. Bim om 2 dagar enligt appen. Ska inte testa förrän jag gått över minst tre dagar. 😊

Tempen börjar dala för mig idag och neg test (kunde inte hålla mig), ömma bröst och värk i korsryggen, nu siktar jag på april istället ✊ stort grattis till alla plus ❤️

Svar på tråden BIM mars 2023