Någon som är högpresterande och har ADHD?
Jag arbetar som säljare & en förbaskat bra sådan. Alltid upplevt att jag har extremt enkelt för att vara snabb på fötterna socialt. Har nog att göra med att jag är extremt extrovert. När jag gör något jag tycker är kul utkonkurrerar jag alla - arbetar hårdare & blir totalt fixerad. Har enorma svårigheter med struktur, städa, hålla koll på datum osv. Tvätten blir mest till högar på golvet tills jag tvingas hantera det. Har en talang för att dominera socialt & karriärsmässigt men en absolut bilkrasch vad gäller strukturen & genomförandet av de mer monotona sysslorna. Somnar inprincip på 5 minuter så fort det är möte eller någon genomgång på jobbet. Svårt att bibehålla fokus när jag inte är genuint intresserad. Sen tror jag det handlar om mognad med, är drygt 30 & har många galna historier då mitt risktagande i ung ålder var totalt IQ-befriat. Testat alla typer av droger, mycket sex, mycket social dominans. Gymmat hårt. Osv osv. Kortsiktigt tänkande utan någon form av eftertanke. Göra först, tänka sen ungefär. Sen är alla olika såklart.