Linda Bengtzing "alla är bisexuella"
Vad känner/tycker ni andra om detta uttalande?
Länk:
Länk:
Att hon har fel.
Ingen aning.
Jag håller inte med. Hon har sin åsikt och jag har min. Varför bry sig?
Att hon och alla som kommer med det påståendet kan stoppa upp det i röven igen.
Ska hon vara med i Melodifestivalen för nionde gången för att komma på femte plats?
Tänker jag.
Att det inte är konstigt att ett störande vänster-våp har fel.
Jag håller inte med. Hon har sin åsikt och jag har min. Varför bry sig?
Först ut var kändiskvinnorna ? nu har andra följt efter.
Trenden med att allt fler äldre kvinnor dejtar yngre män är tydlig, enligt relationsexperten Marie Hagberg.
?Kvinnans sexualitet är oftast som starkast runt 40, alltså när mannens börjar avta. Att då träffa en yngre man kan göra underverk för samlivet?, säger hon.
För många kvinnor kan det vara positivt att man kan träffa andra kvinnor. Män är ofta kassa i sängen. Det finns få bra män därute.
?När en tjej väl provar att ligga med en annan tjej så blir hon frälst? ? QX
Länk:
Enligt min åsikt, det här är helt politiskt. Jag har inget mot bi och homo, tvärtom. Men det har blivit vanligt att säga sådana saker för att klättra upp och bli en viktig person.
Det finns inget bevis att det är sant så det är bara en fråga av trohet om du vill
Jag tycker det är väldigt förmätet att uttala sig om andras sexualitet. Hon får vara hur bi hon vill, jag är det inte.
Vem är Linda Bengtzing?
Det mest irriterande är att folk ska basunera ut sina sexuella preferenser. Vem fan bryr sig vem hon och alla andra ligger med.
Inte ett dugg intressant om någon byter kön heller. Jaha bra för den då. Det är ju var och ens ensak. Att det varit ett trauma för personen kan man självklart ha empati och förståelse för.
Det mest irriterande är att folk ska basunera ut sina sexuella preferenser. Vem fan bryr sig vem hon och alla andra ligger med.
Inte ett dugg intressant om någon byter kön heller. Jaha bra för den då. Det är ju var och ens ensak. Att det varit ett trauma för personen kan man självklart ha empati och förståelse för.
Jag tänker att det säger en hel del om en kändis som resonerar lite om sin egna person, plötsligt blir en politisk fråga.
Jag håller verkligen inte med henne i sak och jag misstänker starkt att hon faktiskt inte alls funderat tillräckligt på frågan. Hon är lite nyfiken nu runt 40, men hon verkar inte alls funderat på vad hennes påstående faktiskt innebär.
Är alla bisexuella finns naturligtvis ingen homosexualitet... Vilket ju troligen inte alls är vad Bengtzing menat. Det är dessutom rätt kränkande mot folk i allmänhet att förutsätta att alla upplever samma sorts sexualitet som en själv.
Linda är fri att definiera sig som bisexuell, eller biromantiker, men jag tror hon var rätt slarvigt när hon tänkte och att Expressen verkligen såg hur detta kunde bli en fin rubrik.