Vad är det som händer? 30 års kris?
Missade att det hade tagit slut, nä då mår du nog bäst att ha lite avbrott från honom.
Försök göra något du gillar. Gör inget dumt.
Jag hoppas att det löser sig för dig...
Han kom förbi igår och vi satt och pratade igenom räkningar mm. Vi hade ändå ett bra samtal. Han bad om ursäkt och höll med om att det har gått fort att han lämnade mig. Allt kändes bra i november sa han och i slutet av januari lämnade han mig.
Han grät under tiden vi pratade igår och jag vet inte men jag ville trösta honom så jag frågade om jag kunde få en kram och det ville han. Han satt och hade ena armen om mig efter första kramen och han sa att det kändes skönt med en kram och att han saknat mig. Jag berättade att jag saknar han också. Blev yttligare två kramar. Sen frågade han om han fick duscha för där han bor är duschen så liten. Självklart fick han det. Jag följde med upp och tog fram en handduk. Han var på mig flera gånger och höll om mig. Slutade alla fall med att jag gjorde honom sällskap i duschen. Vi har alltid duschat tillsammans så det kändes skönt för båda. Det var faktiskt redigt mysigt. Han frågade flera gånger om det kändes okej för mig.
När vi hade duschat klart så höll vi om varandra yttligare. Men vi båda sa att det var nog dumt om vi skulle ha sex. Så vi avbröt där. Vilket jag nu i efterhand är stolt över mig själv. Alla vet ju hur lätt det är att falla dit.
Han packade ihop lite saker så gick vi ner. När han skulle gå så ville han kramas yttligare några gånger och sen började han gråta och sa att det är svårt att gå.
Jag är så förvirrad över hela det här. Jag antar nu i efterhand att det är dumt att duscha och låta han krama mig mm. Sårar väl bara mig själv i slutändan. Men en liten del av mig hoppas ju att detta ska ha gjort så han börjar sakna mig ännu mer. Dumt va?
För det första otroligt respektlös att bara med tjejen så där. Men nu till det andra, jag uppfattar det som att efter han varit med kompisarna så fick han lite känsla av att gräset är grönare på andra sidan, vilket han nu upptäcker med att ha lämnat dig att det inte riktigt är. Hursomhelst så är det bra att denna ovisshet och beslutsamhet kom innan ni skaffade barn. Beklagar dock och förstår att det kom som en chock! Låter som han slänger bort er relation utan att ens gett det en större tanke, vilket säger mig att han inte är villig att slås för er. Du förtjänar bättre person än han i dit liv, och nej tror verkligen inte att du pushade han för mycket med att säga att du var kär i han? Dummaste jag hört, ni var ju i ett förhållande. Han låter allefal inte som en person du kan lita på. Sen lan? Man spelar ju online nu för tiden, kan inte minnas sist jag hörde om att folk lanade.
Det bästa du kan göra nu är att sluta låta han göra saker som förvirrar dig och dina känslor, som att vara intima med varandra, bara du förlorar på det!
Nu har inte jag hört av mig sen i måndags. Så svårt det är jag vill bara slänga iväg ett sms. Men har lovat mig att köra på NO CONTACT i alla fall 1.5 månad om så går. Han får höra av sig till mig när han vill då svarar jag givetvis men annars så kommer jag inte höra av mig(om det inte är något viktigt med räkning eller ngt)
Att jag inte hör av mig känns nog hos honom tror jag. För jag tror att han förväntade sig att jag skulle skicka en massa och böna och be. Han vet vad jag känner och vad jag vill så nu har jag gjort allt jag kunnat. Nu får väl tiden utvisa vad som händer och inte. Men så jäkla jobbigt det är. Känner ingen glädje med ngt.