• Fyrklöverns

    BF September stanna på FL

    Hej,
    Jag undrar om det finns fler med BF i september som vill stanna kvar och följas åt på FL då jag inte har facebook eller vill gå med i någon grupp där. Ni som är nära BF september är också hjärtligt välkomna och alla som kämpat länge med graviditet eller vill ha ett forum att prata ultraljud, symtom, oro, hopp och allt som tillhör.

    Jag har kämpat med att bli gravid med första barnet sedan juli 2021. Jag är snart 34 år gammal och bor i södra Sverige. Har ett tidigt missfall våren 2022 och ett utomkveds i juni samma år bakom mig. Förlorade en äggledare och en liter blod vid operationen. Innan dess hann jag få två injektioner Methotrexate så vi har haft karens från att försöka i 6 månader. Vi började redan efter 3 månader och blev gravida på fjärde försöket. 

    Sista mensen är 11 december och BF är satt till 17 september. Jag har haft två tidiga ultraljud och på det senaste igår kunde vi se ett tickande hjärta och små armar som rörde sig. Räknat från sista mensens första dag är jag idag i 7+4 men flyttades fram tre dagar på ultraljudet och är enligt deras beräkningar i 8+0 idag.
Svar på tråden BF September stanna på FL