Att bara vara någons ligg
Hej.. här kommer ett långt inlägg..
Jag vet knappt vart jag ska börja. Jag dejtade en man 2019, i några månader. Jag har hela tiden haft mer känslor för honom än vad han haft för mig.
Han är 14 år äldre (jag själv är 34).
Han är polis(chef), och jag är en riktig sucker för uniform,vad det nu spelar för roll i denna situation🤦?♀️
Sedan 2019 har jag aldrig riktigt kunnat släppa denna karl,fråga mig inte varför. Han har dock hela tiden påpekat att han ej vill stänga några dörrar, man "måste ju leva lite också"..
Han gick in i förhållande ganska snabbt efter att vi slutade ses julen 2019. De två är fortfarande ett par, hans tjej bor dock o en annan stad.
Han undvek mig helt det första året typ. Sedan började han sakta besvara sms/ringa och prata med mig. På hans villkor. När han vill och känner för det. Han har mig för det mesta blockad.
Sedan okt 2022 har vi börjat ses och ha sex ibland (jag vet redan att detta är otroligt korkat av mig), jag gör det typ för att jag hoppas att det kanske ska bli något mer, trots att han är extremt tydlig med att det bara är just sex han är ute efter. Han blir arg varje gång jag skickar sms. All kontakt ska komma från honom säger han. Han vill absolut inte höras överhuvudtaget mellan gångerna vi ses.
Han kan inte kyssa mig under sex.. han stannar ca 30min varje gång. I dörren ber han mig nästan alltid att "inte hålla på" med sms osv. På helger och vissa veckodagar är han med sin tjej och hennes barn. Hon är lyckligt ovetandes, och jag börjar må riktigt dåligt. Dels för hennes skull, dels för hur mannen är mot mig.
Det finns så otroligt mycket mer som han säger som jag inte orkar ta upp just nu.
HUR ska jag göra för att släppa honom? Jag fattar inte själv vad jag håller på med,varför jag "klamrar mig fast"...Trots att han beter sig som ett svin mot mig rent ut sagt,med allt han säger osv.
Bör tjejen få veta vad som pågår? Det är ju inte bara en gång det hänt...
Snälla ni, jag är redan extremt medveten om att jag handlar fel. Allt i mig skriker nej men ändå så gör jag samma sak igen.
Så kom inte med massa förmaningar är ni snälla. Jag vet redan som sagt. Mår skit.
Hoppas på bra tips och råd...