Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Att bara vara någons ligg

Anonym (Swinet) skrev 2023-02-05 10:06:30 följande:

Om en man bara träffar kvinnan för att ligga, då är han ett svin. Jag träffade själv en kvinna som jag fick känslor för. Hon hade känslor för mig också. Hon låg med en man när han var i stan. Hon drogs till svin, sa hon.
    Senare grät hon nästan i telefon, frågade mig varför män bara vill en ska med henne.

När kvinnor bara träffar en man för att ligga, då är det inte lika svinaktigt.

Men sluta! 
    Innebörden i ditt inlägg är alltså att det är ok för mannen  att utnyttja TS, för att någon kvinna emellanåt kanske har gjort så mot någon man. 

Vi fattar vem du är som skriver också, just so you know. 
  • Anonym (...)

TS: jag tycker du ska bete dig som om han har dött. Sörj om du vill men ta bort alla kontakter till honom du har samt blocka honom. Du skriver att han ofta blockar dig, men du kan göra detsamma. Sitt inte som en ledsen hundvalp och vänta på småsmulor från husses bord. 

Jag tycker också att du ska kopiera alla gamla sms du har från honom där det tydligt framgår att ni bestämt tid för att ha sex. Allt du har, långt tillbaka i tid om det finns kvar också. Skriv ut detta och skicka till hans tjej i ett vanligt brev, om du kan hitta hennes adress. 

Hon kanske visar honom brevet men so what? Du har blockat honom överallt och är han så dum att han söker upp dig, meddelar du henne även det. 

Svar på tråden Att bara vara någons ligg