Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

    Funkar Tinder för MÄN?

    Jag söker svar från män.
    Fungerar Tinder bra för er? 
    Jag funderar på att testa nämligen. Vad funkar bra? Vad funka mindre bra? Är det svårt att få matchningar? Blir det bara evighetsskrivande? Är 45 och ser väl ganska bra ut, medel ungefär 

  • Svar på tråden Funkar Tinder för MÄN?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Man) skrev 2023-02-06 14:37:23 följande:

    Det fungerade för mig när jag använde det. Men nu är jag i en relation sedan flera år tillbaka så vet inte om det förändrats.


    Jag tror man får hitta någon balansgång mellan att chatta och att ses. Sen är folk olika. En del vill ses snabbt, andra inte.


    Tack för svar.
    Det är alltså lätt att hitta någon? Eller går det många besvikelser på en vettig kvinna så att säga.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (L) skrev 2023-02-06 15:11:41 följande:

    För vissa män funkar Tinder utmärkt. För andra män funkar det inte alls.


    Utveckla gärna, vad ska man fokusera på förutom bra bilder? Vad ska man inte göra?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-02-06 15:22:15 följande:

    Medelålders man. För mig har det funkat bra i Stockholm då jag varit där på besök.

    I Örebro har Match funkar mycket bättre och Tinder helt dött. Jag har inget utseende som sticker ut, är rätt vältränad men det avslöjar inte bilderna jag har tyvärr.


    Okej, har du några tips att ge ang frågorna i TS? Är det lätt att få många matchninhar?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Tinder funkar FÖR bra för män) skrev 2023-02-07 12:19:27 följande:

    Baserat på min brorsas Tinderanvändande och de inviter han får och de konversationer han har så funkar Tinder alldeles för bra och det är så att man skäms själv över hur kvinnor, speciellt äldre kvinnor, beter sig. Vi är lika sliskiga som män om inte ännu värre:(

    Det är ohlala kom till mamma! Tjena snygging jag vet vad du skall göra ikväll, ha sex med mig. Mommy likey! Sex tonite?...massa sånt. Direkt erbjudande om sex, ofta med mammareferenser. Från kvinnor som antagligen är mammor på riktigt :(


    Är det inte mycket spam när det är såna kommentarer?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (MR klister) skrev 2023-02-07 12:50:23 följande:

    Funkar sjukt bra!!


    Du som verkar veta, kan inte du tipsa lite om mina ovanstående frågor?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (MR klister) skrev 2023-02-07 13:38:36 följande:
    Allt funkar bra, allt ifrån appen utformning till möjligheterna till matchning. 
    Inte vidare svårt att få matchning, snitt 5-8 i veckan ibland mer ibland ibland mindre beroende på hur aktiv jag är. 

    Blir inget evighetsskrivande för mig, jag vet vad jag vill ha och ''tackar för mig'' om jag märker att det inte ger något.

    Låter ju bra ändå. 


    Hur många matchningar leder till en dejt ungefär? Och hur många dejter leder till nåt mer än bara det?

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (MR klister) skrev 2023-02-07 13:55:59 följande:
    Många tjejer använder filter, ofta säger jsg själv nej till dejt när jag inser att deras tinderbilder inte är filterlösa. 
    Hade jag velat hade jag haft dejt varje vecka och sex lika så. 
    Det är ju en bra varning.
    Se där, men låter som det är lite lätt att bli beroende. Liksom fastna i tankevurpan att det alltid finns nån bättre? Det är ju en stor ?buffe som serveras? så att säga
  • Anonym (Undrar)
    Nyfiken666 skrev 2023-02-07 14:08:42 följande:

    Haha, glöm tidigare kommentarer i tråden. Visst kan du få sex på Tinder men inte med några snygga kvinnor/tjejer. Om du händelsevis inte råkar tillhöra topp promillen av män i Sverige.

    Har själv använt tinder och visst kunde man få träff, men sällan med några snygga/intressanta. Dejterna visade sig ofta vara hälften så snygga i verkligheten, ofta fanns nån sambo/särbo som inte visste nåt i bakgrunden. Nej, aldrig mer nätdejting för min del.


    Det verkar lite delat, en del tycker det är svårt att få napp. Andra verkar snarare överexponeras, en del tycker det går bra 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (MR klister) skrev 2023-02-07 15:27:17 följande:
    Jodå, du menar att du bara lyckas få till det med damer som är mindre galanta och menar att de galanta damerna går till en promille av killarna. 
    Underförstått, det är inte dig det är fel på. Jag hävdar annat, det är inte en promille som får match med de snygga tjejerna utan de som blir utan överskattar sig själv. 
    Oj, så arg du verkar 
Svar på tråden Funkar Tinder för MÄN?