Inlägg från: Anonym (MR klister) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MR klister)

Funkar Tinder för MÄN?

Funkar sjukt bra!!

• Anonym (MR klister)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-02-06 14:23:08 följande:
    Funkar Tinder för MÄN?

Jag söker svar från män.
    Fungerar Tinder bra för er? 
    Jag funderar på att testa nämligen. Vad funkar bra? Vad funka mindre bra? Är det svårt att få matchningar? Blir det bara evighetsskrivande? Är 45 och ser väl ganska bra ut, medel ungefär 

Allt funkar bra, allt ifrån appen utformning till möjligheterna till matchning. 
    Inte vidare svårt att få matchning, snitt 5-8 i veckan ibland mer ibland ibland mindre beroende på hur aktiv jag är. 

Blir inget evighetsskrivande för mig, jag vet vad jag vill ha och ''tackar för mig'' om jag märker att det inte ger något.
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-02-07 13:43:36 följande:

Låter ju bra ändå. 

Hur många matchningar leder till en dejt ungefär? Och hur många dejter leder till nåt mer än bara det?

Många tjejer använder filter, ofta säger jsg själv nej till dejt när jag inser att deras tinderbilder inte är filterlösa. 
    Hade jag velat hade jag haft dejt varje vecka och sex lika så. 
  • Anonym (MR klister)
    Nyfiken666 skrev 2023-02-07 14:08:42 följande:

Haha, glöm tidigare kommentarer i tråden. Visst kan du få sex på Tinder men inte med några snygga kvinnor/tjejer. Om du händelsevis inte råkar tillhöra topp promillen av män i Sverige.

Har själv använt tinder och visst kunde man få träff, men sällan med några snygga/intressanta. Dejterna visade sig ofta vara hälften så snygga i verkligheten, ofta fanns nån sambo/särbo som inte visste nåt i bakgrunden. Nej, aldrig mer nätdejting för min del.

Aldrig funderat på att det finns en annan anledning till att ditt internetdejtande gick som det gick? 
    Humoristisk att läsa om alla män som ''ser bra ut'' men ändå aldrig lyckas så då måste det vara tinder och kvinnorna det är fel på...
  • Anonym (MR klister)
    Nyfiken666 skrev 2023-02-07 14:35:49 följande:
    Du hade nog inte läst mitt inlägg ordentligt va? Jag har inte skrivit något om att just jag skulle se bra ut. Det handlade ju mer om att kvinnor ofta lägger ut rätt fixade bilder, när man ser dom i verkligheten sen är dom ju riktiga ras....
    Jodå, du menar att du bara lyckas få till det med damer som är mindre galanta och menar att de galanta damerna går till en promille av killarna. 
    Underförstått, det är inte dig det är fel på. Jag hävdar annat, det är inte en promille som får match med de snygga tjejerna utan de som blir utan överskattar sig själv. 
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-02-07 15:28:41 följande:
    Oj, så arg du verkar 
    Inte alls, förklarar bara att appen funkar. Blir dock matt på killar som konstant hittar.på anledningar till att just de aldrig får en match, då är det alltid tjejernas fel att de är kräsna etc etc. 
Svar på tråden Funkar Tinder för MÄN?