Hur mår ni andra i v 15/16? Känner mig ogravid.
Är i v 15, går in i v 16 imorgon och känner mig helt ogravid. Magen har växt lite men det är allt. Med dottern kände jag henne vid det här laget.
På kub fick jag reda på att moderkakan ligger i framvägg den här gången så det kan väl förklara varför jag inte känner något ? Kanske två ggr i veckan får jag ett sprattel som skulle kunna va bebisen.
Hur mår ni andra i dessa veckor ? Känner ni bebisen ? Känns ju som jag inbillat mig allt, även om jag vet att det inte är så.
Jag går in i vecka 17 imorgon och jag har mått väldigt illa och varit väldigt trött och det har börjat släppa nu precis som det gjorde vid denna tidpunkt under min första graviditet. Min moderkaka ligger också i framvägg (den låg i bakvägg sist) men jag har börjat känna bebisen sedan en vecka tillbaka. Magen växer och jag är förstoppad och andfådd, så jag känner mig gravid. Snart har du RUL och då får du ju se den lilla guldklimpen, vilket ju kan vara skönt när man inte längre känner sig gravid. Vet du om du väntar en pojke eller en flicka? :)