• Anonym (Tona)

Swedbank app med wifi hjjjääälp

Har privat telefon med lite surf. Jag kommer in på appen på swedbank med min telefon alltså min surf men inte med vårt wifi, jobbets wifi eller med andra telefoners wifi. Jag har uppdaterat appen o telefonen. Jag behöver endast suft till detta o vill helst inte köpa till. Va kan va fel? Tips?

• Svar på tråden Swedbank app med wifi hjjjääälp
  • EnAnonumius
    Anonym (Tona) skrev 2023-02-08 17:52:13 följande:
    Swedbank app med wifi hjjjääälp

Har privat telefon med lite surf. Jag kommer in på appen på swedbank med min telefon alltså min surf men inte med vårt wifi, jobbets wifi eller med andra telefoners wifi. Jag har uppdaterat appen o telefonen. Jag behöver endast suft till detta o vill helst inte köpa till. Va kan va fel? Tips?

Wi-Fi är ofta lösenordsskyddad. Så du måste lösenordet till Wi-Fi för att kunna surfa via Wi-Fi.

Olika Wi-Fi nätverk olika lösenord.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Tona)

Jag har ju givetvis wifi lösenord o kan surfa på allt annat men kommer inte i på swedbank via bankid

• Anonym
    Anonym (Tona) skrev 2023-02-08 21:20:09 följande:

Jag har ju givetvis wifi lösenord o kan surfa på allt annat men kommer inte i på swedbank via bankid

Vad händer när du försöker?
  • EnAnonumius
    Anonym (Tona) skrev 2023-02-08 21:20:09 följande:

Ursäkta då.. Jag svarade utifrån den informationen du angav i din TS. 
    Du skrev inte ett endaste ord om något Bank-ID i din trådstart.

Du skrev att du inte kom in på bankappen via Wi-Fi, inte på något Wi-Fi nätverk.
    Så hur skulle man kunna veta att det handlade om problem med att logga in på Swedbank med Bank-ID, med den informationen du gav i din trådstart?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (E)
    EnAnonumius skrev 2023-02-08 22:16:32 följande:
    Ursäkta då.. Jag svarade utifrån den informationen du angav i din TS. 
    Du skrev inte ett endaste ord om något Bank-ID i din trådstart.

Du skrev att du inte kom in på bankappen via Wi-Fi, inte på något Wi-Fi nätverk.
    Så hur skulle man kunna veta att det handlade om problem med att logga in på Swedbank med Bank-ID, med den informationen du gav i din trådstart?
    Det var supertydligt att problemet låg i att personen inte kan logga in på Swedbanks app (vilket görs med bankid) när denne är uppkopplade på något av 3 stycken olika wifin. Utan enbart om denne går via mobilsurf.
  • Anonym (Tona)

Går in i swedbanks app o loggar in med bankid.Får meddelande att något är fel på bankid men banid fungerar på allt annat med wifi som swish, 1177 mm. Kommer åt allt utan swedbank via bankid. Testat att installera om bankid oxå.

Svar på tråden Swedbank app med wifi hjjjääälp