Alternativt sexforum?
Skälet är att nättroll terroriserar i trådarna.
Skälet är att nättroll terroriserar i trådarna.
Diskussioner i svart eller vitt förmedlar ett polemiserande. Vi bör nog tänka till om vi genuint verkligen vill mångfald.
Igen. Människor med etik och moral som ledstjärna behöver komma till tals på ett öppet Familjeforum. Precis som människor som älskar grotta ner sig i perversioner lyssnas till. Om problem med skifta perspektiv går alltid söka sina värderingsmässiga gelikar på specialforum. Att mentalt hantera diskussioner som rymmer skilda betraktelsesätt är gott. Har personligen inget emot kinky men tror det är en mognadsfråga att respektera att alla är olika.
Jag är också kvinna och har också blivit anklagad att vara man både en och två gånger när jag kommenterat i sexforumet. Det för ju inte diskussionen vidare att gapa "fredagstråd!", "runktråd!" så fort man inte håller med om något - häng inte i sexforumet då om sex enbart ses som en synd som ska utföras under täcket med lampan släckt (om ens då)!
Jag gillar också extravagant sex och har gjort en del kinky saker och diskuterar gärna med andra med kinky erfarenheter. Brukar inte skriva porrnoveller me än pratar gärna om sex.