• Anonym (Anonym)

Han tittar på mina stories snabbt efter jag lagt upp dem

Hej!
    Jag har haft kontakt med en kille på snapchat ett tag, och jag tycker väldigt mycket om honom och är väldigt intresserad och jag tror att han är det av mig med och han ger mig ofta komplimanger osv. Nu har det gått en dag sen vi hade kontakt och jag väntar och vill att han ska höra av sig nu, hahaha. 

Jag brukar lägga upp saker på min story väldigt ofta, alltså bilder på mig själv eller annat. Oftast är han väldigt snabb med att se min story. Han är nästan alltid först. Ofta har han sett min story redan bara efter några minuter, idag märkte jag att han hade sett min story typ 1 minut efter jag la upp den. 

Hur skulle ni tolka detta? Själv är jag ofta väldigt snabb med att titta på en persons story om jag är intresserad av personen, såvida jag inte är upptagen eller inte kan just då. Han kanske tittar på allas storys, men han tittar då på mina snabbt efter att jag lagt upp dem. Och det har hänt flera gånger. 

Och skriv inte att det kan betyda vad som helst och att ingen kan veta säkert. Jag förstår det, och det är inte det min fråga är heller.

• Svar på tråden Han tittar på mina stories snabbt efter jag lagt upp dem
  • Anonym (+++)

Jag tolkar det som att han är en sån person som alltid är online. Han ser nog inte bara dina grejer snabbt utan mycket annat också. 

• Anonym (Reality check)

Japp, som första säger, han är ofta online. Det finns inget att tolka.

• Anonym (O)
    Anonym (+++) skrev 2023-02-12 18:53:45 följande:

Jag tolkar det som att han är en sån person som alltid är online. Han ser nog inte bara dina grejer snabbt utan mycket annat också. 

Nja, finns ju många som är online hela tiden men som ändå inte tittar på stories med detsamma. Ofta är det ju så att man tittar mycket på personens stories, bilder, aktiviteter osv om man är intresserad. Det säger ju sig självt. Och då kanske man vill se så fort som möjligt, och därför blir det att man är bland de första att titta. 

Om en kille jag har kontakt med hela tiden tittar på mina stories inom några minuter från det att jag lagt upp dem så skulle jag givetvis ta det som ett gott tecken. 

• klyban

Det är väl så enkelt att han har aviseringar och är aktiv på sin mobil?
    Tyder på att han har ett klart intresse av dig, ja, ser ut så för mig i alla fall.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (A)
    klyban skrev 2023-02-12 19:32:37 följande:

Det är väl så enkelt att han har aviseringar och är aktiv på sin mobil?
    Tyder på att han har ett klart intresse av dig, ja, ser ut så för mig i alla fall.

+1
  • Anonym (F)

Jag har aviseringar på så det plingar till, så är jag inte upptagen med något så kollar jag nog på det rätt snabbt. Dock så får jag väl inte så många stories eller snaps, använder det inte så flitigt.

• Klartsomvatten
    Anonym (F) skrev 2023-02-12 22:06:15 följande:

Jag har aviseringar på så det plingar till, så är jag inte upptagen med något så kollar jag nog på det rätt snabbt. Dock så får jag väl inte så många stories eller snaps, använder det inte så flitigt.

Man får inga notiser för snap-stories 
  • Anonym (F)
    Klartsomvatten skrev 2023-02-12 22:24:55 följande:
    Man får inga notiser för snap-stories 
    Jag får det!?
Svar på tråden Han tittar på mina stories snabbt efter jag lagt upp dem