• Anonym (Tafatt)

Varför vill alla kvinnor ha en erfaren man?

Varför vill alla kvinnor ha en erfaren man som knullat massor med tjejer?

Är det inte bättre med en som haft sex med en tjej, men kanske är lite ringrostig?

• Svar på tråden Varför vill alla kvinnor ha en erfaren man?
  • Anonym (Yyy)

1. "alla" kvinnor vill inte det. Kvinnor är olika

2. nej, ringrostig är inte bättre. Inte sämre heller. Allt beror på den enskilda personen. 

Att hänga upp sig på fel saker är ett större minus än båda dina förslag. 
  • Anonym (Gröngöling)

I trådar om manliga oskulder så säger många kvinnor att dom vill ha en man som vet vad han gör. Hon vill inte ha nån nervös och fumlig stackare som hon måste lära upp.
    En del säger att det ska funka direkt i sängen med en ny man. Många kvinnor vill ha en dominant man.
    Det finns också kvinnor som inte gillar när en man har legat med många.
    Så man undrar lite vilket som är det perfekta antalet sexpartners som en man bör ha?

• Eurydike

Alla kvinnor vill inte det. Vissa vill ha en erfaren, andra en oerfaren. Somliga vill ha en halverfaren. Andra en halvoerfaren. Det finns någon för alla.

• Anonym (Q)

Vill inte alls ha en som knullat många. Men vill heller inte ha någon som aldrig knullat. Idealt har han haft få sexpartners från långa förhållanden.

• Eurydike
    Anonym (Gröngöling) skrev 2023-02-14 10:45:18 följande:

I trådar om manliga oskulder så säger många kvinnor att dom vill ha en man som vet vad han gör. Hon vill inte ha nån nervös och fumlig stackare som hon måste lära upp.
    En del säger att det ska funka direkt i sängen med en ny man. Många kvinnor vill ha en dominant man.
    Så man undrar lite vilket som är det perfekta antalet sexpartners som en man bör ha?

Det får stå för de kvinnorna som vill det. Andra vill det inte. Just kvinnorna som inte tänder på manliga oskulder brukar vara rätt högljudda och försöka föra alla kvinnors talan.
  • Anonym (Gröngöling)
    Anonym (Tafatt) skrev 2023-02-14 10:40:18 följande:

Är det inte bättre med en som haft sex med en tjej, men kanske är lite ringrostig?

Olika, jag har bara legat med en, och det är många år sen nu.
    Jag tror det är få kvinnor som tycker det är positivt. De flesta som har kommenterat det här på FL tycker inte det i alla fall.
  • Anonym (Gröngöling)
    Eurydike skrev 2023-02-14 10:49:47 följande:
    Det får stå för de kvinnorna som vill det. Andra vill det inte. Just kvinnorna som inte tänder på manliga oskulder brukar vara rätt högljudda och försöka föra alla kvinnors talan.
    Jag tror det kan variera. En kvinna kanske tycker jag är tråkig och kass i sängen, och skulle jag träffa en annan kvinna sen så kanske hon tycker att jag är det bästa ligget hon haft.
    Hur man klickar sexuellt är nog väldigt olika från person till person.
  • Anonym (K)
    Anonym (Gröngöling) skrev 2023-02-14 10:50:09 följande:
    Olika, jag har bara legat med en, och det är många år sen nu.
    Jag tror det är få kvinnor som tycker det är positivt. De flesta som har kommenterat det här på FL tycker inte det i alla fall.
    Det är skillnad på att ha legat med en person om det bara är ett ons på fyllan eller om det är 100-tals ggr i ett långt förhållande. En som har 100 on i bagaget är inte alls attraktivt heller.
  • Anonym (Yyy)
    Anonym (Gröngöling) skrev 2023-02-14 10:45:18 följande:

Som du själv beskriver i ditt inlägg beror det ju på vilken kvinna du vill behaga. Enda sättet jag kan se som konstruktivt blir då att leta tills du träffar en kvinna som tycker att dina egenskaper är rätt
  • Anonym (Tvillingmorsan)

De flesta kvinnor vill inte ha en man som har legat med många, däremot en man som inte är helt oerfaren. Det handlar nog om att kvinnor (generellt) har svårare att njuta sexuellt och kanske behöver mer tid på sig. Många vill inte ha en man som de behöver "lära upp" från grunden, även om man självklart alltid utvecklas med en ny partner, eftersom alla är olika.

Andra bryr sig inte lika mycket. Även manliga oskulder träffar ju ofta någon förr eller senare. Man läser ganska ofta inlägg från kvinnor som var sin mans första, och då var de inga tonåringar. Många var i trettioårsåldern eller äldre.

Svar på tråden Varför vill alla kvinnor ha en erfaren man?