Träningskläder stora storlekar
Jag förstår dig. Jag skulle aldrig få för mig att träna i ett par ljusa tights och en kort tröja, hur modernt det än är! Det vill jag inte utsätta andra för.
Man får tänka lite utanför boxen och eventuellt leta bland kläder för andra sporter. Det finns tex padelklänningar och -kjolar i mörka färger som garanterat täcker rumpan. Kanske kombinera med en tunn bolero från yoga eller balett för att slippa visa armar och rygg. Till yoga brukar det finnas baggy byxor, och jag har också ett par byxor som egentligen är någon form av tunna överdragsbyxor (eftersom jag vägrar tights). T-shirts från herravdelningen kan också funka ibland.
Förutom Cellbes så skulle jag rekommendera Röhnisch, KappAhl och Zizzi. Plus att googla på kläder från mindre märken, och från andra sporter som sagt. Även om det är lite dyrare med nischade märken så kan det vara värt det att känna sig bekväm!
Och du, är alla träningskläder du känner dig bekväm i i tvätten, så kan du alltid ta en rask promenad i dina helt vanliga kläder.