Inlägg från: Majsan1978 |Visa alla inlägg
  • Majsan1978

Träningskläder stora storlekar

Jag har börjat träna på gym igen. Känns bra men jag blir så trött på mig själv ibland. Tycker detta med träningskläder är ett stort problem. 

jag var inställd på att träna imorgon men ?hittar? nu inga kläder och väljer då att inte packa väskan. Jag är så trött på att det inte finns vertiga träningskläder i storlek 46-48-50, XL. 

jag vill inte visa min rumpa men inte finns det tröjor som går ner över rumpan. 

jag vill inte träna i en croptop eller bh. Jag är 40+ och överviktig. 

jag vill träna för att må bättre psykiskt. 

jag vill ha sköna kläder och om de är någotsånär snygga vore det trevligt. 

jag vill inte att det på kläderna ska synas att jag svettas. Så där så det ser ut som om jag kissar på mig. 

Är det för mycket begärt? Jag börjar tro det. Är nu gråtfärdig för att jag inte vågar gå och träna i ett linne som sitter åt och som har brottarrygg. Jag känner mig så dum just nu och önskar att jag bara kunde skita i alla andra. 

tyvärr har generellt dålig självkänsla och psykisk misshandel satt sina spår. 

Jag önskar så att jag kan hitta ett sätt att ta mig ur detta. Är jag ensam om att se träningskläder som ett sådant jobbigt problem?

• Svar på tråden Träningskläder stora storlekar
  • Majsan1978
    Maggena skrev 2023-02-14 23:39:30 följande:

Zizzi ska ha har jag för mig

Det har de. Jag har testat dem men de passar inte riktigt mig. Jag har många kläder från zizzi men ibland blir det fel pga av att jag inte har den ?rätta kvinnliga figuren?. Jag ser mer ut som en låda😁. 

men jag kanske ska ge dem en chans till☺️. 

• Majsan1978
    Anonym (48) skrev 2023-02-15 00:10:34 följande:

Julas träningskläder är snygga och går långt upp i storlekarna. Billiga är de också. 

Det har du ju rätt i! Tack för påminnelsen! Ska kolla upp det omedelbart. 
Svar på tråden Träningskläder stora storlekar