Inlägg från: Anonym (Man2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man2)

Bara en vanlig kvinna - tack!

Anonym (69"-man) skrev 2023-02-25 22:19:06 följande:
    Jag blir heligt förbannad över att du ska behöva göra ett tillägg för att försvara dina preferenser. Du har all rätt i världen att värdesätta en rakad fittan och stora fasta bröst. Alla har preferenser. En av de äckligaste i mitt tycke är de som låter längd spela in i valet av partner. En av de få saker som man inte kan påverka utan bara kan acceptera för den man är. (Det, sista blev kanske lite off topic men blir så irriterad på sånt). 
    Varför blir du irriterad för det?

På samma sätt som män väljer efter attraktion gör även kvinnor det. Även om de inte gör det lika mycket. Vad man kan påverka själv spelar ingen roll då. 

Eller menar du att en kvinna ska bli ihop med en man hon inte är attraherad av för att vara snäll?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Mia) skrev 2023-02-26 12:22:49 följande:
    Det märkliga för mig är att hela listan är självklarheter (bortsett från sista raden men det var ju bara en bonus), det är väl så de flesta beter på en dejt? Det låter för mig som om TS tycker att kvinnor generellt är oartiga och otrevliga. Om jag skulle starta en tråd och skriva att på en dejt vill jag att mannen inte ska kasta mat på mig, inte spotta på mig, inte ha fötterna på bordet, inte komma två timmar för sent osv. Vore inte det lite märkligt? Skulle inte folk undra varför jag har så svårt att träffa en man med normalt bordsskick? 
    Det är absolut inte självklarheter. Särskilt punkterna rörande öppenhet och förmåga att se olika perspektiv skulle jag säga är mycket ovanligt att hitta hos en kvinna.

- En kvinna som inte har grävt ner dig djupt i en snäv politisk inriktning (oavsett position på skalan) utan gärna reflekterar och tar till sig andras perspektiv. 
    - En kvinna som kan erkänna att nya perspektiv och infallsvinklar kan ibland få henne att tänka om och byta åsikt (samma gäller mig)."
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Mia) skrev 2023-02-26 18:04:12 följande:
    TS är ju gift med en sån kvinna så han kanske kan ge dig några tips. 
    Jag behöver inga tips. Jag är gift jag med och har inga tankar på att skilja mig.
Svar på tråden Bara en vanlig kvinna - tack!