Jag försökte i alla fall. Har du stött på/skrivit till de
som du var intresserad av?
Nej jag hoppas de är tankeläsare eller synska.
Nej jag hoppas de är tankeläsare eller synska.
Ja, det har jag! Trevligt resultat fram till mannen skilde sig. Sen tycker mannen ifråga uppenbarligen det är mer givande att hänga här ex vis eller dejta vad som korsar hans väg på sociala medier.
Friskt vågat hälften vunnet är mitt motto.
Nu nätraggar jag inte men motsvarande i verkliga livet. Ja, pga att jag känner att jag måste. Jag vill egentligen inte skylla på hudfärg men jag skyller på hudfärg :D Män kommer inte fram till mig för att jag är svart, alternativt för att jag är otrevlig eller tusen andra skäl men vi säger att det är för att jag är svart. Så jag lärde mig tidigt att är jag intresserad av någon så måste jag agera på det. Kan inte vänta för då händer inget. Det fungerar 50% av gångerna (ungefär) att jag lyckas få en man intresserad tillbaks av mig om jag tex stöter på en kollega/kompis/bekant och kan lägga lite tid på det.
Skulle jag bara gå fram till någon tex. på en krog och försöka så sjunker nog chansen till max 25%
Så man måste kunna ta ett nej.
Förr skrev jag till de jag var intresserad av, är inte det minsta blyg eller konservativ så inga problem med det. och de flesta män blev smickrande och intresserade. men? jag noterade att de som inte tagit initiativet själva tenderade att tappa intresset ganska snart, redan innan man hunnit ses irl, medan de som själva tagit kontakt så gott som alltid hängde kvar och ville fortsätta ses även när jag konstaterat irl att det inte klickat för mig. Nu är jag singel igen, och lite mer desillusionerad , så ser ingen poäng alls i att själv ta initiativ om jag inte ser en profil som direkt verkar vara en riktig en ?soul mate?, och det har inte hänt än på de fem månader jag tittat runt.
Ja, det har jag! Trevligt resultat fram till mannen skilde sig. Sen tycker mannen ifråga uppenbarligen det är mer givande att hänga här ex vis eller dejta vad som korsar hans väg på sociala medier.
Friskt vågat hälften vunnet är mitt motto.
Nu nätraggar jag inte men motsvarande i verkliga livet. Ja, pga att jag känner att jag måste. Jag vill egentligen inte skylla på hudfärg men jag skyller på hudfärg :D Män kommer inte fram till mig för att jag är svart, alternativt för att jag är otrevlig eller tusen andra skäl men vi säger att det är för att jag är svart. Så jag lärde mig tidigt att är jag intresserad av någon så måste jag agera på det. Kan inte vänta för då händer inget. Det fungerar 50% av gångerna (ungefär) att jag lyckas få en man intresserad tillbaks av mig om jag tex stöter på en kollega/kompis/bekant och kan lägga lite tid på det.
Skulle jag bara gå fram till någon tex. på en krog och försöka så sjunker nog chansen till max 25%
Jag stötte på en tjej som är från Kroatien eller Serbien också.
Jag har inte stött på nån tjej med asiatiskt ursprung, men skulle göra det om jag träffade nån jag blir intresserad av. Jag har varit intresserad av arabiska tjejer också.