• Anonym (Buster)

Nätdejting. Är du lyckosam eller

är du resultatlös?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nätdejting. Är du lyckosam eller
  • Anonym (l00ser)

Praktiskt taget inte en enda (icke-fake) match på nio månader, på 10-15 olika sajer/appar, trots försök att följa både experternas och väninnornas råd vad gäller både bilder och text.

Behöver jag säga att jag är man?

• Anonym (Bottenskrap)
    Anonym (l00ser) skrev 2023-02-20 10:33:03 följande:

Praktiskt taget inte en enda (icke-fake) match på nio månader, på 10-15 olika sajer/appar, trots försök att följa både experternas och väninnornas råd vad gäller både bilder och text.

Behöver jag säga att jag är man?

Vet hur det är. Kvinnor vet inte hur det är för män. Jag får en del fejk-matchningar men det vill jag inte ha. Senast en kvinna skrev till mig var flera månader sen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Bottenskrap) skrev 2023-02-20 10:35:47 följande:
    Vet hur det är. Kvinnor vet inte hur det är för män. Jag får en del fejk-matchningar men det vill jag inte ha. Senast en kvinna skrev till mig var flera månader sen.
    Förut gick det inte bra men sen tog jag lite tips och råd från min syster och nu är det inga problem
  • Anonym (Kluven)

Svårt att svara, utbudet är så uselt att jag (kvinna) pga det inte vill matcha mot särskilt många. Jag börjar misstänka att det är lättare att träffa någon irl, men då måste man ju vara ute en hel del i olika sammanhang och just nu har jag inte så mycket tid för sånt. Så usch för utbudet men helt ok resultat om jag faktiskt skulle vilja träffa någon.

• Anonym (Bottenskrap)
    Anonym (Kluven) skrev 2023-02-20 11:21:10 följande:

Svårt att svara, utbudet är så uselt att jag (kvinna) pga det inte vill matcha mot särskilt många. Jag börjar misstänka att det är lättare att träffa någon irl, men då måste man ju vara ute en hel del i olika sammanhang och just nu har jag inte så mycket tid för sånt. Så usch för utbudet men helt ok resultat om jag faktiskt skulle vilja träffa någon.

Söker du bara män? Många säger att det finns få bra män.
  • Anonym (Kluven)
    Anonym (Bottenskrap) skrev 2023-02-20 11:32:20 följande:
    Söker du bara män? Många säger att det finns få bra män.
    Ja jag är straight så jag söker "bara" män.
  • Anonym (allan)
    Anonym (Bottenskrap) skrev 2023-02-20 10:35:47 följande:
    Tja, det är kanske svårt att hitta någon som lockas av att "jag har inget socialt liv och är livrädd att pröva på något nytt och jag är egentligen superbitter på alla kvinnor som säger dumma saker och jag är långsint".
  • Anonym (Bottenskrap)
    Anonym (allan) skrev 2023-02-20 11:57:18 följande:
    Tja, det är kanske svårt att hitta någon som lockas av att "jag har inget socialt liv och är livrädd att pröva på något nytt och jag är egentligen superbitter på alla kvinnor som säger dumma saker och jag är långsint".
    Ja. Verkar vara svårt för män som gör allt rätt och har bra presentationer och bilder också.
  • Anonym (allan)
    Anonym (Bottenskrap) skrev 2023-02-20 12:04:38 följande:
    Ja. Verkar vara svårt för män som gör allt rätt och har bra presentationer och bilder också.
    Var har du fått det ifrån? Jag vet massor med män som fått napp via nätet, de har dock varit socialt kompetenta, haft jobb och sett vanliga ut.
  • Anonym (Bottenskrap)
    Anonym (allan) skrev 2023-02-20 12:28:01 följande:
    Var har du fått det ifrån? Jag vet massor med män som fått napp via nätet, de har dock varit socialt kompetenta, haft jobb och sett vanliga ut.
    Massor av män som inte fått napp via nätet, oavsett hur bra presentationer de har.
Svar på tråden Nätdejting. Är du lyckosam eller