Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Ofta sugen men med fru som inte vill

Anonym (Öh) skrev 2023-02-21 16:52:29 följande:

Tror du älskarinnor växer på träd (kvinnor som vill ligga med gifta män)? Förvånas alltid över resonemanget som vissa män har om att de har rätt att finna sex utanför förhållandet för frun inte vill.

nej gör rätt och försök lösa det som gör dig olycklig eller lämna förhållandet innan du ligger med andra.

Rätt att få någon har de väl inte... men vissa av dessa kanske vet med sig att de kommer få napp.

Dejtingsidorna verkar ibland vara fulla av gifta män som söker prassel
  • Anonym (M)
    Anonym (Öh) skrev 2023-02-21 17:20:34 följande:
    Bara för att sidorna är fulla av vänsterprasslare så betyder det inte att de får napp och allt för många av dessa männen är dessutom oärliga med sin livssituation och lurar kvinnorna de får kontakt med. inte okej någonstans faktiskt.
    Visst kan det vara så, men TS kanske är en av dem som skulle få napp, vem vet.

Vet du någon fakta om hur det står till med framgången generellt hos alla de där, eller vad är det du insinuerar egentligen?
  • Anonym (M)
    Anonym (Man) skrev 2023-02-21 19:39:29 följande:

Tror du får bara bestämma dig hur du vill ha de, eller säga rakt ut till di fru att du vill knulla å om hon inte vill utan bara va ihop så fråga om du får göra de utan för förhållandet, öppet förhållande helt enkelt .

Eller så frågar han inte om lov, utan bara berättar att han tänker inte leva sexlöst längre.
  • Anonym (M)
    Anonym (Dilemma) skrev 2023-02-21 19:46:40 följande:

Och föreslår man öppet förhållande får man ha med i beräkningen att även ens partner naturligtvis ska ha samma frihet.

Det måste inte vara så, en del par kommer överens att det bara ska gälla den ena.
  • Anonym (M)
    Anonym (Dilemma) skrev 2023-02-21 20:06:16 följande:

@M Säkert, men jag menade bara att man får vara beredd på det om man föreslår det. Den lösningen hade varit bäst för oss men min fru accepterar inte det Tyvärr.

Inte nödvändigtvis det heller. Men generellt så har du nog rätt.
  • Anonym (M)
    Anonym (Öh) skrev 2023-02-21 20:42:18 följande:

Nej jag vet ingen fakta, men jag ser många profiler där de är öppna med att de inte får sex hemma och söker älskarinna, och så har jag blivit lurad av en man som låtsades vara singel men visade sig vara gift. Samma för flera vänninor i dejtingsvängen. Nu har jag lärt mig att kolla upp mannen innan dejt.

Så de männen lyckas/lyckades inte eller vad menar du?
Svar på tråden Ofta sugen men med fru som inte vill