Inlägg från: ElissaLevin |Visa alla inlägg
  • ElissaLevin

    Varför sover inte mitt barn

    Min son är snart 8 månader ! Han har sen han föddes vaknat varje timme varvarann timme . Jag märker att han är extremt extremt gasig på natten och det känns som att det är pga gaserna han vaknar o gråter nu sista tiden väldigt otröstlig . De kan ta en hel timme över en timme för mig att natta om han o sen vaknar han igen snabbt ! Jag orkar inte mer med detta ! Jag får 0 sömn och hans gråt på natten börjar göra att det kniper i hela magen på mig ! Jag har pratat med BVC om det kanske kan va mjölkprote allergi men då ska man ha andra symptomer också och inte bara gasig. Han äter mer fast föda än ersättning nu o jag tänkte magen kanske blir bättre med gaser när man trappar ner på ersättning men det är fortfarande samma ! Jag vet inte längre vad jag ska göra helt ärligt ! Ska vi ha såhär varje natt ? Ska han behöva vakna stup i kvarten o vara otröstlig inte ens famnen duger ! Jag blir galen snart på riktigt ! Det känns som att INGEN kommer med bra förslag elle lyssnar ! 

  • Svar på tråden Varför sover inte mitt barn
  • ElissaLevin

    Ja men han skriker ännu mer o är ännu mer otröstlig med sin pappa så det funkar inte helle det slutar med att jag sitter i andra rummet i lyssnar på hur han skriker o gråter ännu mer !

  • ElissaLevin

    Japp jag har besökt allt o alla ingen hjälper ! Den ja ba hos igår sa testa allt mjölkfritt en månad ! Men jag tänker han äter ändå inte nått me mjölk i ja kör mjölkfri gröt o sen får kanske en flaska ersättning på natten kan den flaskan verkligen göra att han dag o natt har så mkt gaser ? O sen prova Ja ge mjölkfri ersättning den vägrar han ta o de förstår jag när man efter snart 8 mån e van med vanlig ersättning! Usch de känns som en djungel allt

  • ElissaLevin

    Hans bajs är alltid hårt ! ja har uteslutat all mjölk nu, inte gasig längre men sover fortfarande dåligt och är hård i magen . Köpte laktulos igår för de om de hjälper mot hårt bajs ! Ja fråga läkaren om dom kan ta prover osv men dom säger att man tar inte de på små bebisar i hans ålder ! Usch blir galen snart ! En vanllg Natt kan se ut sphör : somnar 20 vaknar sen kanske 22-23. Somnar om Vaknar sen igen vid 01 sedan nattar jag om kanske i 2 timmar innan han somnar om , gråter vaknar så fort ja lägger ner han . Somnar kanske om 3 tiden vaknar sedan vid 5-6 igen . Detta är så jobbigt !!!!

Svar på tråden Varför sover inte mitt barn