• Anonym (Undrar varför)

Mensen kommer tillbaka efter orgasm (onani)?!

Jag vet, konstigt inlägg!
    Men jag blir inte klok på detta, och undrar om fler har samma problem eller vet vad detta kan bero på?
    Detta händer bara när är min mens är över, och det gått något dygn sen sista "fläcken".
    Ingen annan dag på månaden!
    Ursäkta mitt utryck nu, men när jag senast idag fick lusten till att komma så använde jag vibratorn. Alltså INGEN penetration!
    Det var ett dygn sedan min mens slutade, men direkt efter jag kommit så började jag blöda igen... Inte bara en fläck, utan vanlig klar blödning som i mitten av mensen. 
    Detta har hänt flera gånger när jag gjort så vid den tiden på månaden.
    Men aldrig fått tillbaka blödningen något dygn efter då jag inte kommit. 
    Börjar fundera på vad som sätter igång det igen? 
    Någon som varit med om samma sak?
    Och SNÄLLA skippa alla dumma kommentarer och påhopp!!!! 

• Svar på tråden Mensen kommer tillbaka efter orgasm (onani)?!
  • Anonym (same)

Samma händer mig. Det är nästan som att kroppen kommer på att "oops, jag var inte klar än" av stimulansen och så blöder jag en dag till. Jag har en annan grej också  på andra änden, dvs blöder lite grann 1-2 dagar, som en sparsam mens men ändå "riktigt" uppehåll 1-2 dagar, sedan riktig, riklig mens i en vecka. Jag vet inte varför det är så här, tyvärr. Min gyn har ingen aning heller, vi har letat efter orsaker.

• Anonym (Samma för mig)

Jag trodde jag var helt ensam om det, samma sak händer mig. Jag måste vänta två dagar efter mensen är över för att vara helt säker. 

• Anonym (sammandragning)

Det beror säkert på att livmodern drar ihop sig något när man får orgasm och då kläms de sista dropparna ut. 

Det kan man ju känna när man är gravid också, att när man får orgasm dras livmodern ihop. 

• Anonym (Undrar varför)

Åh vad skönt att höra! 
    Inte att andra har problem alltså, utan att det inte bara är jag som är med detta konstiga! 
    "Anonym samma för mig": 
    Jag får helt enkelt ge fasen i sånt och vänta ett par dagar jag med i fortsättningen 😆...

• Anonym (M)
    Anonym (sammandragning) skrev 2023-02-23 09:52:37 följande:

Det beror säkert på att livmodern drar ihop sig något när man får orgasm och då kläms de sista dropparna ut. 

Det kan man ju känna när man är gravid också, att när man får orgasm dras livmodern ihop. 

Anonym (Undrar varför) skrev 2023-02-23 14:13:24 följande:

Åh vad skönt att höra! 
    Inte att andra har problem alltså, utan att det inte bara är jag som är med detta konstiga! 
    "Anonym samma för mig": 
    Jag får helt enkelt ge fasen i sånt och vänta ett par dagar jag med i fortsättningen 😆...

Så utan orgasm kläms inte de sista dropparna ut? Varför vill du undvika att få ut allt, TS?
  • Anonym (Samesame)

Onani vet jag inte, men har vi sex mot slutet av mensen så börjar jag alltid att blöda igenom får tillbaka mensvärken. Är mensen sen kan han få igång den om vi har sex,men det funkar bara om han sprutar i mig.

• Anonym (Undrar varför)
    Anonym (M) skrev 2023-02-23 14:27:16 följande:
    Anonym (Undrar varför) skrev 2023-02-23 14:13:24 följande:

Åh vad skönt att höra! 
    "Anonym samma för mig": 

Så utan orgasm kläms inte de sista dropparna ut? Varför vill du undvika att få ut allt, TS?
    För att det verkar inte som att det är bara "De sista dropparna"...
    Det verkar mer som om det "irriterar upp" det igen, och tar längre tid innan det slutar.
    Varför vet jag inte, det var därför jag skrev tråden....
    Hade det varit "rester eller det sista", så blir det ju inte en så pass stor blödning så man behöver en större binda ett dygn till, då hade det ju blivit en brun fläck av det sista som kommer ut? Som sista dagen på mensen...
    Eller? 
Svar på tråden Mensen kommer tillbaka efter orgasm (onani)?!