Svårt att stå emot
Frestelser ska man falla för tycker jag absolut! Jag gör det hela tiden och har inte ångrat en enda gång.
Frestelser ska man falla för tycker jag absolut! Jag gör det hela tiden och har inte ångrat en enda gång.
Fattar hon inte e väl de bara va dig sj å låtsas att de regnar. De e ju hon som skämmer ut sig !
Tänk dig att du sitter där framför den du älskar. Antingen har du blivit påkommen eller så har du bestämt dig för att erkänna. Du vet att från och med nu är allt finito. Det ni två har byggt upp tillsammans kommer aldrig mer att bli sig likt.
Det kan vara så att ni vuxit isär, att ni inte längre ger varandra det som ni drömmer om. Det är ingen synd att skilja sig. Otrohet kan vara en signal om att det är dags att bryta upp.
Det kan också vara så att ni fastnat i slentrian, att ni skulle behöva flytta, byta jobb, säga saker till varandra som ni aldrig sagt förut, resa till ett oväntat resmål, våga visa era perversa sidor i sängen, boka barnvakt och hotell.
Nej hade mitt liv varit tragiskt hade det varit lätt som en plätt att lämna. Då hade situationen varit annorlunda. Men nu är det allt annat än så.
Välartade barn, snygg man, vi är båda framgångsrika, rest mycket, mycket familj och vänner, vi ser bra ut, vi älskar varandra, kan har riktigt passionerat sex bitvis, perfekt pappa till barnen, drömbröllop, bor i drömhuset??? prinsessa i en gyllenebur. Ett optimalt i-landsproblem..
Maken är för perfekt för att lämna. Vår liv är för perfekt. Så har man träffat en man som man inser att man passar bättre ihop med- men där det inte är optimalt att göra något.
Min önskan är att vara otrogen och hoppas det tar udden av uppladdningen. Får mig att återgå till normala lunkande livet. Att inse att gräset inte var grönare. Men det kommer jag såklart inte att göra. Kan inte göra så mot familjen?. Men då sitter man istället här med hjärtat bultande och gråten i halsen? och ingen fattar eller skulle någonsin fatta. För i deras värld så har man allt.. Jag har liksom inte rätt att kännna såhär, och det känns ensamt.