• Saras35

    FD. sexmissbrukande sambo

    Alltså jag är så trött, jag och min sambo fick barn för te månader sedan, han har tidigare klankat ned på min kropp och gjort mig osäker. Han är för övrigt icke aktiv sexmissbrukare sedan två år tillbaka. Han får mig dock att må dåligt, när vi ser på tv, tycker han att andra är sexigare och smartare och menar att det är helt ok att säga och tycka att andra är sexigare och skriker på mig att jag är dum i huvudet när vår lilla ligger brevid. Jag blir arg för att jag tycker att han tar mig för givet. Han är för övrigt också autistisk och orerhört svår pga att han absolut inte kan försåt känslor. 

    Hörde honom dessutom prata med en kollega på jobbet när han jobbade hemifrån och talade om för kollegan hur mycket mer han tjänade än mig på högbetalda föräldradagar, (vilket inte är så mycket mer trots att han är ingenjör). Jag mår dåligt för att det känns som att han vill träffa och leva ut med någon som är smal, smartare, tjänar mer och kan tillfredaställa honom. Det känns som att jag försvinner, nu har vi en hel vecka tillsammans med dubbelldagar och jag har ångest för att vi ska spendera all den här tiden ihop. Han skriker att jag behöver prata med en terapeut för att jag inte kan acceptera att han tycker andra är sexigare. 

  • Svar på tråden FD. sexmissbrukande sambo
  • Saras35

    Man kanske bara skulle ta och dra? Jag känner så starkt för att packa väskan och dra. 

  • Zoegazz
    Saras35 skrev 2023-02-26 02:10:40 följande:

    Man kanske bara skulle ta och dra? Jag känner så starkt för att packa väskan och dra. 


    Det tycker jag du ska. Han låter fruktansvärd. 
  • Saras35
    ClumsySmurf skrev 2023-02-26 06:15:29 följande:

    Narcissistiska drag?


    Yes, det har han. Hans terapeut säger att han inte är narcissist men har narcissistiska drag  
Svar på tråden FD. sexmissbrukande sambo