Inlägg från: Anonym (Inte rätt men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte rätt men)

Äldre kvinna förförde ung kille ?

Hon gjorde inte rätt men hon befann sig i en krisålder då hon kanske kände såhär att hon behöver lyckas med en sån här sak för att bevisa för sig själv att hon fortfarande är attraktiv. Man kan få mycket knäppa ideer/ tvångstankar i klimakteriet.

• Anonym (Inte rätt men)
    Anonym (Hur känner du själv?) skrev 2023-03-03 07:18:01 följande:

Men mitt svar om det var fel eller rätt så är svaret fel, om du inte visade något alls innan och hon bara tog med dig upp till rummet känns det som om du kom i beroende ställning som ung kille.

Oftast blir det en ojämn "maktfördelning" när det är så stor åldersskillnad så för det mesta är det fel. Tror många håller med mig om det.

Men som sagt, vad ville och kände du själv? om du inte men ville eller var osäker men inte vågade säga nej var det ju ett övergrepp även om du säger att du var kåt.

Men ärligt talat låter hela situationen lite absurd, 3 medelålders personer är med en 17 åring på nattklubb, hur kom du in där? nattklubbar har åldersgräns, eller var du äldre än 18 år?
    Var du på praktik även i Helsingborg? vem betalade för hotellrummet var det i tjänsten ni var där? 

För mig låter hela situationen väldigt konstig faktiskt, varför ville din kollega ha med en ung kille och gå ut med 2 äldre kvinnor i hans ålder.

Känns som en väldigt udda och ovanlig situation. Något känns fel med hela.

Antagligen är den medelålders mannen och kvinnan som förförde TS väldigt goda vänner/ ett par som delar en preferens för tonåringar och försöker hjälpa varandra att få utlopp för det. Nästa gång byttes TS ut mot en tonårstjej.
Svar på tråden Äldre kvinna förförde ung kille ?