Inlägg från: Anonym (Bob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bob)

Jag vet vad snippa är

Ordet har använts i 20 år.
    Kan man inte ta in ny info borde man sluta som domare.

• Anonym (Bob)
    Xlr8 skrev 2023-02-27 22:16:46 följande:
    Ta hem domen å läs istället för att spekulera.
    Men ändå är det vad du gör.
    Xlr8 skrev 2023-02-27 22:16:46 följande:
    Har ännu ej läst blir imorgon, men jag har en ganska bra idé varför det blev som det blev.

• Anonym (Bob)
    Anonym (Kalla fittan för fitta) skrev 2023-03-01 10:58:19 följande:
    Det är så många namn och benämningar på det kvinnliga könsorganet, man gör det så komplicerat. Kissemurra, snippa, vagina, slida, vulva, mutta. 

Tycker att den ska få ett namn som blir vedertaget. Kan man inte bara kalla den fitta? Jag har bestämt mig att hädanefter bara säga fitta. 
    Har barn fittor och kukar? 
  • Anonym (Bob)
    Anonym (Kalla fittan för fitta) skrev 2023-03-01 11:24:59 följande:
    Det är faktiskt konstigt att det kvinnliga könsorganet har så många namn. Fitta passar kanske inte barn med tanke på ordets historik, men ta nått annat ord och håll det till det ordet. 
    Så många öknamn men inget självklart som går att använda utan negativ klang.
    Vad tycker du är ett neutralt namn?
  • Anonym (Bob)
    Anonym (Klara) skrev 2023-03-02 15:53:16 följande:

Rätt meningsbildning ska vara: Jag vet vad EN snippa är. Undrar verkligen om TS vet vad det är...

Oavsett det missats ett ord eller ej går det alldeles utmärkt att skriva som TS gjort också.
    Jag vet vad krig är.
    Jag vet vad kärlek är.
    Jag vet vad skenben är

Att du ifrågasätter är bara att uppvisa en agenda av att förminska ämnet i sig, och då funderar man över syftet. Kan du förklara?

• Anonym (Bob)
    KarroN skrev 2023-03-02 15:58:46 följande:

Jag använder ?fifi? eller ?fitta?. Men oavsett ord så fattar jag ju vad alla andra synonymer till det kvinnliga könsorganet och gör jag inte det så förstår man ju det i sammanhanget om vad man pratar om..

Använder fitta för barn?
  • Anonym (Bob)
    Anonym (qwerty) skrev 2023-03-02 18:09:21 följande:
    Vet socialdemokrater vad en snippa är (Svaret är nej) Vet alla som röstar socialdemokraterna vad de röstar för?
    Va?
Svar på tråden Jag vet vad snippa är