Killar, kollar ni porr fast än ni lovat att inte göra det?
Anonym (Puta) skrev 2023-03-01 04:18:42 följande:
Jag är helt på er sida i detta. Tycker inte att man ska förbjuda någon och tycker att det är viktigt med masturbation, så länge det inte leder till ett missbruk eller går ut över relationen.
Jag hade aldrig gått med på att sluta onanera pga min partner. Jag hade heller inte sagt att jag skulle sluta men gjort det i smyg, då hade jag hellre lämnat.
Men frågan återstår då jag är nyfiken för att så många tjejer säger ?min kille kollar inte porr efter jag sa till honom?. så tänkte hur ofta det egentligen är så. Och då man röstar anonymt eller svarar i tråden anonymt så är det ju fritt fram att svara ärligt 
Jag har aldrig behövt diskutera detta speciellt mycket alls med mina partners, man har ett gemensamt sexliv och ett eget med onani om man vill. Däremot är porr en rätt sunkig business så utifrån det skulle jag uppskatta att min partner inte måste använda det som ett medel för att få sin utlösning, men jag har aldrig någonsin sagt något om detta i en relation.
Märkte jag däremot att min partner "behövde" glo på porr flera gånger i veckan skulle jag reagera.
(och varför använder du ett så sunkigt nick by the way?)