Killar, kollar ni porr fast än ni lovat att inte göra det?
Fan vad jag tycker det är drygt med kvinnor som försöker förbjuda sina män att kolla på porr! 
Eller så säger dom att dom inte förbjuder men skulle bli såååå arga och besvikna om dom skulle komma på sin partner om det. En del kallar det till och med otroget. Snacka om dålig självkänsla! Tror aldrig jag sett en enda tråd om en MAN som förbjöd sin flickvän/fru från att kolla på porr.
Hade en gång en flickvän som blev sur om jag onanerade själv, så hon var tvungen att vara med om jag skulle göra det.
Ja det finns sunkig porr men det finns också jätte fin porr. Klart det finns kvinnoförnedrande porr men ingen som gnäller på att någon gillar att titta på Cockold!
Män tänder mer visuellt på sex och kvinnor mer via känslor. (Ja okej inte för alla men för majoriteten av människor!) Så inte så konstigt att män tänder på just porr.
Sen allt trams om att bli sex beroende! Får era män inte äta godis heller, kolla på sport nytt, åka fin bil, äta på McDonalds för då kan dom ju bli beroende och inte vilja göra något annat!?! 
Rent krasst skulle jag säga att 100% av män onanerar och 99% av mön kollar på en blid/film som är sexuella i sin läggning (typ porr).