Anonym (Fel) skrev 2023-03-02 07:39:38 följande:
Det är jag som skriver det, det är mina ord. Mina erfarenheter. Och det är många män som har samma erfarenheter.
Jaha så för att många män har samma erfarenheter är det bara män som blir utsatta?
Du ser alltså inte att många kvinnor har samma erfarenheter?
Du ser alltså inte att även många kvinnor blir utsatta precis som män?
Har du skygglappar på och bara ser det du vill se?
Återigen, du ser alltså bara dom män som blir utsatta och blundar för alla kvinnor som blir det?
Har aldrig hört någon person som inte förstått att både män och kvinnor bli utsatta. det är personer som blir utsatta inte ett kön.
Det är ju diskriminerande mot alla kvinnor som blir utsatta om du bara refererar till alla män som blir utsatta och inte kan ta in att även kvinnor blir det.
De flesta personer kan ta in att både kvinnor blir utsatta av just kvinnor och män och kan förstå andra i samma situation oberoende av vilket kön dom har, man refererar till känslan och upplevelsen, man förstår den andres känsla även om man inte har samma kön.
Du anser att många män har samma erfarenhet som du, varför inte ta in att även många kvinnor har samma erfarenhet som du?
Har aldrig hört någon som du som enbart verkar tycka att män utsätts och inte förstår att det inte är könsbundet.
Varför ser du inte bara personer som blivit utsatta av andra personer som de flesta andra gör?
Det är ju du som gör det hela till en könsfråga, har aldrig hört någon annan göra det.