Anonym (En lat jävel) skrev 2023-03-03 08:12:43 följande:
Nätdejting. Avtändande om man är passiv och inte anstränger sig.
Så skrev en här när jag sa att jag inte skriver till kvinnor längre, det är avtändande att jag inte anstränger mig.
Hur är det när kvinnor är lika passiva, inte skriver till män? Är det avtändande och dom anstränger sig inte?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-03-03 08:17
Jag har hängt på dejtsidor sen 2003-2004 tror jag. Skrivit till massor av kvinnor. Jag tog alltså första steget. Det skulle jag kalla att anstränga sig.
En del kvinnor anser att dom tar första steget när dom reggar sig på en dejtsida. Hon visar att hon finns.
Och du tror att du kommer få ett ärligt svar på det från damerna på FL?
Det är enkelt TS, de låter dig göra jobbet åt dem så de slipper göra det själva och om du inte gör det så är du såklart obekväm och värdelös för inte fan kommer de göra det själva när det alltid finns 20 andra snubbar redo. Men som alltid när folk gör saker de vet inte är från deras bästa sida, i det här fallet feghet och bekvämlighet så hittar man på 150 ursäker för att rättfärdiga det för både sig själva och andra.
Det är bara att konstatera att vad gäller pippa så har kvinnor HELA makten och det är bara för dig att välja mellan att tokragga och förhoppningsvis få till det då och då eller runka.