Inlägg från: Anonym (Anonymledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonymledsen)

Nipt visa pojke

fick igår resultatet på nipt och det visa att det är en pojke där inne och vi båda vart så besvikna vet det är dumt men kan ju inte ändra hur vi känner, sambon har alltid velat ha en tjej sedan han va liten och hållt fast vid just ett namn han älskar, och jag har alltid sätt mig själv som en flickmamma töntigt kanske men vi mår verkligen dåligt över detta och skulle så vilja höra om det är andra som också känt såhär ? förstår Ju såklart man vänjer sig vid det och att det just nu bara känns fel men hade behövt höra andra som upplevt detta och som kan säga hur långtid det tog tills ni inte kände så mer, känner oss som hemska människor och förstår om folk också tycker det :(

• Svar på tråden Nipt visa pojke
  • Anonym (Anonymledsen)

Tycker det är hemskt hur vissa av er kan sitta och skriva så hemska saker när jag uppenbarligen mådde riktigt dåligt när jag skrev detta Inlägget, och tack till er som själva kunde öppna er och berätta hur ni hade det, de hjälpte mycket och denna ångest släppte efter 2 dagar så att kasta skit på en person som av olika anledningar hamnat i shock är äckligt, detta var en mindre shock för oss då det släppte fort och självklart är det inte barnet eller könet i sig utan det är tanken att man tänkt det Mallis skulle bli ett av det, har inget med att vad vi kan hitta på eller vad han eller hon kan göra i livet handlar endast om tanken av ett av könen, detta barn är så efterlängtat och kommer bli så älskat av alla den kommer ha runt sig, tycker bara det är rik sorgligt hur vissa människor uppenbarligen tycker alla ska reagera på samma sätt och kunna styra över ens känslor i vissa sammanhang, alla vi är olika och reagerar där efter och inget fel med det. 
    tack för mig i detta inlägg och hoppas ni som skrivit hemska saker kan se er själva i spegeln och inte se några brister i er själva då ni uppenbarligen är perfekt på alla plan?.. 

Svar på tråden Nipt visa pojke