• Anonym (Mor)

Efter sista umgänget

Dottern på 2.5 år har till och från efter umgänge varit mer mammig men nu efter sista umgänget sprang hon in som vanligt kramades och sa hejdå till pappa snabbt som inget konstigt. Men efter en stund och sen dess för några dagar sedan så har speciellt jag men även då bonuspappa inte fått lämna hennes sida. Hon letar efter oss hela tiden om vi går på ex toaletten etc. Hon blir helt förkrossad och vägrar släppa oss. Har varit så mycket tårar hela tiden. Vi har provat bara gå iväg men även förklarat vi ska bara gå på toa osv så hon vet vi är där och kommer tillbaka. Men inget hjälper. 
    Sista umgänget var pappa väldigt arg på mig och han har inte varit snäll mot mig i graviditeten eller efter.. men jag var inte med på umgänget men han ringde och smsade massor och bråkade. Så han kan helt klart skrikit och slått i saker inför henne men det är bara vad jag tror för han är så. Men vad ska jag göra nu ? Snälla inga påhopp för jag behöver ett bra råd. Umgänge idag och imorgon men jag har sagt jag måste vara med för något är inte bra. Det har han godkänt men han vill alltid jag ska vara med för hans fokus är på mig. Tyvärr. 

Svar på tråden Efter sista umgänget