• Anonym (Nonym)

Vilka attraheras ni mest av?

Vilka attraheras ni mest av, rent generellt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka attraheras ni mest av?
  • Kirenaj68

Kvinnor från Öst-och Sydostasien tycker jag är de vackraste. Deras skönhet sitter i hela livet.

• Anonym (Telma)

Rika och generösa män med svag/obefintlig sexdrift. 

• PunkPyret

Stora kraftiga biffar, inte bodybuilders men killar som är naturligt kraftiga och helst långa dras jag till. Jag poserar (kan jag väl kalla det) som Coola Bruden men jag gillar när killar hanterar mig lite hur som helst och jag känner mig liten och påsatt (INTE utsatt)

• Anonym (Lajla S)
    Pussan skrev 2023-03-04 16:16:13 följande:

Rough guys, med yvigt hår och skägg och mycket hår på bröstet. Gärna trashy jeans gärna tatueringar

Håller med, Sknar dock ett alternativ.... Balkanboys.  Vita, men endå inte helt....
  • haddock2

Dras till kvinnor som är måna om sig själva utan att överdriva lite med operationer o dyl. En kvinna kan vara sjukt sexig även bortåt 65-70. Ödmjuka kvinnor är det finaste som finns. Jag älskar kvinnor.

• Fartill3

Kan nog tycka att svarta kvinnor lockar mig rent fysiskt men även andra lite mörkare kvinnor. Nordiska kvinnor ser jag inte riktigt även om dom kan vara vackra på många sätt så pirrar det inte till riktigt

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • haddock2

Nör jag tänker efter mer specifikt vad jag dras till så är det brunetter, görna solbrända med bara ben. Gångstilen är också något som jag går igång på men kan inte beskriva. 

• Anonym (Kalle)

Attraheras av min fru

• Anonym (Nonym)

bump 

Svar på tråden Vilka attraheras ni mest av?