• Myran9876

BIM APRIL

Hej! Jag behöver era kloka tankar och hoppar på tråden! 

Jag ska ha bim om 5 dagar, onsdag den 26 april. Men jag har i flera dagar haft en värk i vad jag endast kan beskriva som livmodertappen. Jag tror det är den för jag ömmar i den vid samma tidpunkt som jag borde ha mens och ÄL regelbundet.. Alltså när tappen "öppnas och stängs" . 

Min undran är då,  finns det någon där ute som hade en öm livmodertapp i samband med graviditet eller har hört något sådant? 

jag mår i övrigt bra, jag har ömma bröst men det är vanligt för mig innan mens men just att min insida är öm och värker hela tiden ger mig ett hopp om att det kanske är ett frö där inne. I vanliga fall värker jag mer i själva magen men inte så här långt innan mens.  Och själva livmodertappen har varit öm i 5 dagar redan. 

Vad tror ni? Finns det ett litet april frö? 

• Myran9876

Tack för ditt svar trefaldigmästareikärlek! 

Jag har försökt hitta något vettig tråd men inte riktigt hittat det jag söker. Jag har testat imorse men hade inga testa-tidigt stickor så det visade naturligtvis ingenting. 
     Cirka fyra dagar kvar till beräknad mens, jag är vanligtvis väldigt regelbunden med 27 eller 28 dagars cykler men det är Min mans födelsedag idag och ville egentligen bara testa för hans skull om jag kunde ge han en extra speciell 36 års present. 

Svar på tråden BIM APRIL