• Amaaanda00

BIM APRIL

Hej! Mensen kom för mig idag, ungefär som beräknat. Så nu ger vi oss på försök nummer 11 i april. Jag har beräknad mens 3/4 nu, kan ändras lite beroende på när ÄL inträffar men däromkring. 

3/4 amaaanda00 

Kopiera gärna senaste listan och lägg in er. 😊 Så hoppas vi på våran tur nu 🤞🏼

• Svar på tråden BIM APRIL
  • Anonym (Blueberry)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-11 11:59:10 följande:

Blueberry det ser riktigt lovande ut! Tror tamejtusan jag vågar mig på ett grattis ❤️❤️🥰

Tack! Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu, hur ska jag kunna jobba resten av dagen ????
  • Anonym (Blueberry)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-11 12:06:51 följande:

Åh förstår din känsla ❤️❤️❤️ Hade inte kunnat fokusera om jag var du! Känner du av symptom?

Inte än. Första barnet hade jag ömma bröst från ca ÄL+9 bara. Sen slog illamåendet till samma dag jag skulle fått mens och höll i sig till vecka 13-14 typ.

Förra graviditeten som slutade i MA hade jag inga symptom innan men mådde illa en dag och testade. Då måste jag varit typ BIM+5 bara att jag inte visste det. Sen var illamåendet väldigt annorlunda i karaktär, men mådde illa även efter konstaterat MA. 

Har haft en del pirr i livmodern typ men det har jag inte lagt någon större vikt vid eftersom jag var övertygad om att det var kört. 

Det sjuka är att om det här går vägen är BF en dag senare än BF med min första 😆
  • trefaldigmästareikärlek

Hahaha men så häftigt!! Hoppas verkligen det, vilken present till lilöasyskonet 😍
    Jag har kollat redan, om det skulle ta sig för oss blir min bf 29 dec, inte supertaggad på det faktum att julen/nyår ligger i riskzonen men tacksam oavsett 😂😂

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-11 12:47:41 följande:

Hahaha men så häftigt!! Hoppas verkligen det, vilken present till lilöasyskonet 😍
    Jag har kollat redan, om det skulle ta sig för oss blir min bf 29 dec, inte supertaggad på det faktum att julen/nyår ligger i riskzonen men tacksam oavsett 😂😂

*storasyskonet menar jag såklart
  • Anonym (Blueberry)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-11 12:47:41 följande:

Mitt första är född några dagar innan jul. Än så länge är det mest vi som tycker det är jobbigt för det blir svårt med presenter. Vilket betyder att barnet får presenter året runt och är asnöjt 😅 Nä det är dags för 15- och 18-årsdagen sen kan jag tänka mig att det blir lite annorlunda, men de tre bästa vännerna just nu är födda i slutet av november, slutet av december och mitten av januari året efter, så håller de ihop är de iaf ungefär jämngamla allihop 🙂

Kan tänka mig det, att hålla isär födelsedag och jul 🤪 
    Min första är född i oktober 2015 så han har tjatat läääänge om ett syskon, hade varit så fint att få ge honom ett innan det blir alldeles för stort åldersspann 🥰

• Myran90
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-11 11:44:32 följande:
    Ser absolut ut som positiva test! Wihoooo!!! Stort grattis SkrattandeHjärta 
  • Anonym (Blueberry)
    Myran90 skrev 2023-04-11 17:18:51 följande:
    Ser absolut ut som positiva test! Wihoooo!!! Stort grattis SkrattandeHjärta 
    Tack! Ska ta ett digitalt imorn men är så uppspelt. 
Svar på tråden BIM APRIL