Inlägg från: Mimmiimimmii |Visa alla inlägg
  • Mimmiimimmii

Trivs inte i mitt hem längre

Jag skrev innan men håller på att gå sönder. Är utmattad sedan tidigare o har tagit stort ansvar över vårt hem. Vi har två stora pojkar en en liten tjej på 2 år. Vi har helt olika syn på uppfostran o på hur vi vill ha det. Stora pojken träffade en tjej o han är 16 år jag hade precis kommit hem från sjukhuset för förlossningsdepression o hon bodde här va med på semestrar o på kvällarna kunde de komma hem 01 o duscha äta o det är 0 respekt. Jag fick nog jag var fl o tjejen var här på håltimmar ensam o jag fick aldrig ro. Tog upp det o sonen blev jättearg o pappan tycker inte det är ett prolem. Han sover som en stock o jobbar större delen av tiden. 
    Har iaf fått igenom att de ska vara lite hos båda o inte varje dag. 

Det här har ändå tärt på mig o jag blir så irriterad när de inte visar respekt. 

• Svar på tråden Trivs inte i mitt hem längre
  • Mimmiimimmii

Va gör man. De får alltid igenom sin vilja genom att gå till pappa.. då får man sova över jämt. Duscha på nätterna o komma hem när man vill. 

• Mimmiimimmii

Vad är normalt om man är 16 hur känner ni? Finns det en liten i familjen kan man inte visa hänsyn då? Fattar att de kan va svårt men nu kom de hem. De var t ugna att duscha o alla ligger o sover. Jag ber dem bara smyga upp o lägga sig men då springer sonen in till pappan som säger klart ni ska duscha. 

Svar på tråden Trivs inte i mitt hem längre