• PrettyTiedUp

För skarpt för att vara spökstreck?

Hej!
    Testade med babyplan early äl+8,9 och 10, visade absolut superblankt. 
    Tog ett babyplan early igen igår morse, Äl+14, det visade svagt streck. Tog ett test igen på eftermiddagen, efter att ha hållit mig i sex timmar, också babyplan early och det visade svagt streck. 
    Tog ett lika test nu imorse (bifogar bild) som även det visar ett svagt streck.
    Tog igår även CB digitalt vanligt (25mIU) som visade inte gravid och ett CB digitalt tidigt som även det visade inte gravid.

När jag kände på tappen imorse fick jag lite blod på fingret. Bim igår eller idag. 

Ska jag bemöda mig med att gå till affären idag och köpa andra märken och testa igen? (Har sparat morgonurinet från nu imorse.)

Eller är det kört för denna gången också? 

• Svar på tråden För skarpt för att vara spökstreck?
  • PrettyTiedUp

Oj vad bra bildkvalitet :) 
    syns tydligare i verkligheten, ser strecket om jag sträcker ut armen till och med. 

• PrettyTiedUp

Två test från igår, ett från idag. Hur stora är oddsen för att få spök på tre test?
  • lipa3646

De känns ju inte som jätte stor chans att få tre ogiltiga pluss. det borde va riktigt :) kör ett cb :)

• PrettyTiedUp

Fick mens igår, så det är nog kört nu denna gång :(
    Men blir väldigt besviken och lite irriterad på babyplan early för så starka streck som jag fått så borde det ju vara något. 

• PrettyTiedUp

Lipa3646; ja det kan ha varit det. Mycket tråkigt, vi har försökt i ett år och tre månader, påbörjade utredning i december. 

• lipa3646

Ok men då har ni ändå ganska många år kvar till 39 :) så ni kommer garanterat lycka snart :)

• PrettyTiedUp

En liten uppdatering :)
    Jag testade imorse igen för säkerhetsskull och det visade sig att jag visst är gravid :)

• Syskonförsök

Men jag tänkte väl!!! Men hur har mensen varit då? Var det bara en liten blödning? Grattis!!!

PrettyTiedUp skrev 2023-03-13 07:32:39 följande:

En liten uppdatering :)
    Jag testade imorse igen för säkerhetsskull och det visade sig att jag visst är gravid :)

• PrettyTiedUp

Syskonförsök; tack <3 :) 
    blödningen var precis som vanlig mens för mig, fast jag blöder inte så mycket. Men idag som är dag tre sen blödningen började verkar den ha slutat, blöder annars 2-3 dagar, sen spottings 2 dagar.

Svar på tråden För skarpt för att vara spökstreck?