Inlägg från: Kunniglingvist |Visa alla inlägg
  • Kunniglingvist

Snälla hjälp mig

Känner igen mig. Allt för väl. 

Om jag ska utgå från mig själv så tror jag inte det är värt att smyga. Att göra det utan hans tillåtelse. Det kommer förr eller senare förstöra eran relation. Gör det inte det snabbt genom att du inser att du behöver mer så blir det en långsamt kvävande död. Det kanske hade känts värt där och då men det skulle äta upp dig inombords. Det skulle förgifta det fina ni verkar ha. 

Varför är det inte ett alternativ att han också får ha sex med andra? Om han har låg sexdrift kanske han inte ens skulle utnyttja det? För att det skulle förstärka känslan av att han inte vill ha dig så lika mycket som du vill ha honom? Isåfall hur tror du han känner för att inte vara tillräcklig för dig? Granska dig själv lite till. 

Frågan är om tanken att en person måste fylla alla sin partners behov är förlegad. Känns som en omöjlig uppgift. Likaså tanken att en person för föralltid måste vara denne.

• Kunniglingvist

Det sista jag skrev i föregående inlägget försvann av någon anledning. Frågan är; mår du verkligen bra att tillsammans med honom? Tycker det låter som den sexuella biten tär väldigt mycket på dig. Visst att du trivs och det är trevligt social...men hur länge kan du leva med honom och sakna detta utan att må dåligt av relationen? 

Svar på tråden Snälla hjälp mig