Anonym (Tjej66) skrev 2023-03-18 20:55:29 följande:
Jo det är det ju. Men det klarar även kvinnor som inte gillar att bli slickad också av. Att komma nära menar jag.
Är mannen inte bra eller gör på ett sätt hon inte tycker är skönt så funkar det inte. Ibland har man sex med nån tillfällig eller kanske ett ons och då är det inte så mycket "komma nära" med ändå.
En del gillar det inte. Så är det bara. Men män har svårt att ta till sig det. Man "ska ju gilla det" och en del män har verkligen hybris och tror de är så bra.
En del kvinnor är endast ok med det i ett förhållande eller åtminstone någon man känner och aldrig med någon tillfällig. Jag behöver träffa honom flera gånger innan det sker. Men slipper det helst. Har inte fått orgasm då så den kopplingen har jag inte.
Andra är ok med det och med vem som helst, även tillfälliga män. Så olika...
Att bli slickad innehåller för en del (och för mig) ett moment av orgasmhets eftersom det förväntas att man ska komma. Tror mannen dessutom att han är duktig (tjejerna brukar ju komma när han slickar?!) så blir det inte alls bra.
En del av att inte vilja bli slickad ligger i att jag vill slippa pressen på att komma. Iomd minskar samtidigt chansen att jag tycker om det.
Träffar nu en man som jag uppskattar allt han gör med mig och upplever ingen press från honom.
Så kan det ju vara, vi är alla olika eller hur?
Har gett och fått munsex även vid ons och det har funkat riktigt bra.
Återigen - kanske haft tur och träffat kvinnor som uppskattat att bli slickade.
Har aldrig stött på någon som knipt ihop benen och bett mig sluta..
Tvärtom faktiskt.