Tror min sambo har den så kallade 7 års krisen i våran relation, är helt förkrossad när han inte är kär
Dalaskogen skrev 2023-03-17 16:01:55 följande:
Jag förstår hur du tänker, vi har även pratat familj tidigare och jag Har sagt att han inte Ska känna nån press i det om det skulle vara så utan jag vill ha barn med honom och blir det inte så vill jag inte ha det alls, jag trånar inte utan jag vet exakt vad jag vill med värst förhållande och han har aldrig mångomskrivet varit Tveksam eller velig till något tidigare, därför Jag Vill och hoppas tro att det bara Är en fas, han äger huset själv så dpnna problem är det inte utan jag vill ju enbart leva mitt liv tillsammans med honom och ingen annan, vi har Lixom alltid varit på samma bana i allt sånt här och då bara från ingenstans blir han såhär
Ni har blivit vuxna tillsammans och nu är det dags att släppa taget och gå vidare, han har varit tydlig med att han inte vill mer. Fråga honom hur han skulle känna det om du hittade någon annan- lättnad, ilska, svartsjuka eller glädje för dig, svaret kommer att säga dig ganska mycket.